36975
12:12 20.072017

«Закарпатгаз» відкрив другий сучасний Центр обслуговування клієнтів

Життя 1070

Наприкінці червня новий Центр обслуговування клієнтів розпочав роботу в Мукачеві. Відтепер понад 51 тисяча споживачів природного газу міста та Мукачівського району зможуть отримувати весь спектр послуг, що надаються газовими компаніями, в одному місці.

ЦОК_Мукачево

Обслуговування у форматі “відкритий простір” із електронною чергою та привітними менеджерами – ось що очікує на клієнтів Мукачівського відділення ПАТ “Закарпатгаз”, які завітають до нового Центру обслуговування. Натомість, абонслужба з довгими чергами назавжди залишиться в минулому. Фахівці ЦОКу надають споживачам повний перелік послуг щодо газових питань: від отримання інформації за особовим рахунком та надання споживачеві необхідних довідок до оформлення документів для підключення газового обладнання, його ремонту та ін.

У Мукачівському центрі – за прикладом нещодавно відкритого ЦОКу в Ужгороді – також створені комфортні умови для клієнтів: просторі приміщення, теплий оранжево-білий інтер’єр, зручна зона очікування, дитячий куточок, можливість одразу на місці скористатися онлайн-послугами. Зокрема, на сенсорному моніторі можна зареєструватися у веб-сервісі компанії «Особистий кабінет» на сайті 104.ua, а також сплатити за газ та інші послуги за допомогою терміналу. Для людей з інвалідністю передбачений спеціальний пандус.

“Впровадження європейських стандартів обслуговування клієнтів на всіх рівнях – це напрям розвитку компанії, що крокує поруч з таким важливим завданням, як обслуговування мереж та забезпечення безперебійного й безаварійного постачання газу споживачам. Незважаючи на фінансові труднощі, компанія йде в ногу з часом і запроваджує зручні новації”, – зауважила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Закарпатгаз» Тетяна Королович.

Центр обслуговування клієнтів у Мукачеві розташований за адресою: м. Мукачево, вул. Свалявська, 77. Обслуговування клієнтів здійснюється щодня, крім суботи та неділі, з 8.00 до 17.00 год. за к. ч. Обідня перерва – з 12.00 до 13.00 за к. ч. Якщо ж споживачу необхідна термінова консультація у вихідні, він може скористатися послугами контакт-центру компанії за номерами (0312) 48-83-04 або (067) 01-03-104.

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах
Головне