103264
10:21 18.062020

Солодкий символ: у Хусті презентували фірмовий торт. ФОТО

Життя 8257

Смачну візитівку для Хустщини створила кондитерка Наталія Малета спеціально до відзначення 930-річчя рідного міста. Через карантинні обмеження презентація солодкого сувеніру відбулася у закритому форматі в неділю, 14 червня.

Ідею фірмового торту для Хуста, розповіла авторка, розробила з синами, разом з якими володіють популярним серед містян брендом корисних десертів Maletta Dessertia:

– Нам хотілося створити щось незвичайне. Торт, який смакує, наче в дитинстві, та втілює характер, історію, смак регіону. Тому в основі фірмового символу – локальні та винятково натуральні інгредієнти. Свіжі вершки та масло, два види шоколаду, згущене молоко. І головне – фундук з місцевих плантацій. Саме ядра цього поживного горіха та борошно з нього утворюють головну гастрономічну родзинку!

В авторському рецепті нема штучних барвників, стабілізаторів чи емульгаторів. Торт створюють з використанням сучасного технологічного процесу, сухої заморозки, яка дозволяє зберегти смакові якості та структуру, і оформлюють у незвичний спосіб – без трафарету, нанесення глазурі чи крему:

– Сам торт – мусовий та білосніжний. Традиційні для регіону орнаменти та сам надпис «Хуст» на ньому рельєфні, нанесені з використанням спеціально виготовлених форм з відповідним відтиском. Це ще одна особливість, новинка у серійному виготовленні тортів в області – за допомогою 3D-форми, – каже авторка солодкого шедевру.

Тематична й упаковка – коробка прикрашена графічними квітами нарцисів, головного символу Хустщини. Над дизайном, як і над розробкою самого торту, працювала команда ужгородських маркетологів та дизайнерів:

– Кінцевому результату – автентичному та мінімалістичному торту, – передувала величезна робота багатьох людей. Ми тестували, як зберігається десерт, щоб правильно підібрати упаковку. Допомагали Наталії визначитися з оформленням торту, замовляли 3D-моделі для візуалізації. Ну і, звичайно, прагнули зробити його максимально вдалим з точки зору позиціонування. Тому торт «Хуст» – це справжній смак регіону та його традицій, – наголошує виконавча директорка маркетингової компанії MyProfi Мар’яна Дробиняк.

Строк придатності замороженого торту – не більше 30 діб. Спожити після розпаковування треба максимум за 3 дні. Маса солодкого сувеніру – 800 грамів. Ціна – 340 гривень.

«Хуст» відповідає технічним умовам та Держстандарту, тож його можна продавати у магазинах та мережевих супермаркетах. Налагодити постачання планують уже незабаром. А поки солодку візитівку Хустщини можна придбати у сімейній кондитерській ідейної натхненниці та авторки – Maletta Dessertia.

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах
Новини
В Ужгороді вшанували пам’ять жертв Чорнобильської катастрофи
19:16
Закарпатський молитовний сніданок: за Україну і її захисників
19:06
Історик Володимир Фенич про «Іменний довідник священників історичної Мукачівської греко-католицької єпархії»
16:55
У Закарпатській обласній бібліотеці провели перше засідання книжкового клубу
16:44
У Мукачеві виявили чоловіка, який перевозив вантаж без відповідних документів
16:30
Харків’янка ходить по цвяхах і рятує закарпатців від стресу
15:25
В обласному центрі Закарпаття вшанували 38 роковини Чорнобильської трагедії
15:09
На Закарпатті затримали групу озброєних зловмисників, які в масках увірвалися до будинку пенсіонерки, звʼязали її та вимагали гроші
14:58
Закарпатські ватерполісти серед призерів всеукраїнських змагань
14:11
У Великій Доброні відкрили 58-й Тиждень угорської рідної мови
13:51
Всі новини