ЦНАП Ужгородської міської ради розпочав прийом документів на відстрочку від мобілізації
Відсьогодні, 1 листопада, ЦНАП Ужгородської міської ради приймає документи для оформлення відстрочки від мобілізації.

Прийом здійснюється у звичайному режимі роботи ЦНАПу.
Запис на подання документів відбувається безпосередньо в приміщенні ЦНАПу.
Заявник звертається особисто.
При цьому ЦНАП продовжує надавати всі інші адміністративні послуги – робота центру не обмежується лише оформленням відстрочок.
- Адреса ЦНАПу – Ужгород: пл. Поштова, 3
- Графік роботи – на фото
Наголошуємо: рішення про відстрочку приймає ТЦК та СП, ЦНАП лише приймає та передає документи на опрацювання у Центр комплектування.
Зміни в законодавстві
Зміни внесено до постанови Кабінету Міністрів України №560, вони передбачають:
- автоматичне продовження більшості відстрочок від мобілізації;
- пріоритет оформлення у цифровому форматі через застосунок «Резерв+»;
- можливість подання документів у ЦНАП замість територіальних центрів комплектування (ТЦК).
Користувачі застосунку «Резерв+», у яких відстрочка продовжується автоматично, отримують сповіщення у додатку.

Хто має право на автоматичне продовження відстрочки
Відстрочка продовжується автоматично для таких категорій осіб:
- люди з інвалідністю;
- тимчасово непридатні до служби;
- батьки дитини з інвалідністю до 18 років;
- батьки повнолітньої дитини з інвалідністю I чи II групи;
- ті, хто мають дружину (чоловіка) з інвалідністю I чи II групи;
- ті, хто мають батька або матір з інвалідністю I чи II групи;
- жінки та чоловіки військових з дитиною;
- батьки трьох і більше дітей в одному шлюбі;
- студенти, аспіранти;
- працівники вищої та профосвіти;
- люди, чиї близькі родичі загинули або зникли безвісти під час бойових дій чи воєнного стану;
- родичі Героїв України, відзначених посмертно за мужність під час Революції Гідності;
- люди, позбавлені свободи внаслідок збройної агресії проти України;
- військові, звільнені з полону.
Якщо відстрочка не продовжилась автоматично
Якщо ваша відстрочка мала продовжитись автоматично, але цього не відбулося, це означає, що в державних реєстрах відсутні або застарілі дані.
У такому разі необхідно:
- Оновити свої дані в реєстрах (через «Резерв+» або інші офіційні сервіси) ;
- Звернутися до ЦНАП особисто з документами для оформлення відстрочки.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися