У Берегові відбулась лекція на тему «Цифрова культура та підлітковий вік: переваги та ризики»
14 листопада на запрошення Берегівської філії навчального центру Mathias Corvinus Collegium (МСС) у Берегові з лекцією на тему «Цифрова культура та підлітковий вік: переваги і ризики» виступив титулований викладач університету з Угорщини Ференц Ґрежа. Йшлося про вплив цифрової культури на підлітків і як батькам скерувати їх у правильному напрямку при використанні ґаджетів.
На початку заходу присутніх привітала директорка Берегівської філії навчального центру Mathias Corvinus Collegium Беата Добша. За її словами, заклад приділяє особливу увагу безперервному розвитку обдарованих учнів, а також підтримці батьків. З цією метою в рамках програми «Академія відкритих батьків» щороку запрошують спеціалістів, щоби допомогти допомогти батькам освоїти сучасні освітні засоби та методи. Зокрема, як і виступ Ференца Ґрежі про ґаджети, використання смарт-технологій. Ознайомлення з перевагами та ризиками, пов’язаними з цим, допоможе зрозуміти вплив щоденної присутності сучасних технологій на розвиток і психологічний стан молоді, зазначила директорка.
Швидкий розвиток цифрових технологій ставить перед батьками та вчителями нові виклики. Розвивати чутливість до свідомого використання пристроїв особливо важливо у випадку підлітків.
Ференц Ґрежа у своїй лекції зазначив, що цифрові медіа та комунікація несуть у собі багато ризиків, але водночас мають значні переваги. Який бік використовується, багато в чому залежить від стосунків між батьками та дитиною. Якщо стосунки є близькими, це буде більш привабливим для дитини, ніж цифровий світ. Ці міцні, емоційно підтримуючі стосунки гарантують, що дитина не відчуватиме потреби шукати уваги та прийняття з інших джерел.
Регулювання використання цифрових пристроїв є надзвичайно важливим завданням батьків. Саме вони мають обмежити доступ дітей до контенту, невідповідного їхньому віку, пропонуючи цікаві альтернативи. «Підлітки часто тягнуться до телефонів через нудьгу, що може свідчити про глибший емоційний стан, наприклад, про самотність. Спільне проведення часу і атмосфера любові можуть компенсувати ризики цифрового світу», – підкреслив Ференц Ґрежа.
Наприкінці виступу він також дав батькам практичні поради: запропонував скоротити час перебування перед екраном і відкласти використання телефону, особливо під час спільних заходів. Він підкреслив важливість «сімейного моніторингу», прямого та відвертого спілкування між батьками та дітьми, що запезпечить стабільну основу для підлітків у цифровому світі.
У навчальному центрі MCC під час занять також застосовують обмеження. Діти кладуть свої телефони в невелику коробку на початку уроків. Таким чином вони не відволікаються під час навчання і можуть дійсно зосередитися на певній діяльності.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися