Ужгородців запрошують долучатися до актуалізації Реєстру територіальної громади міста
Реєстр – це база даних, створена для спрощення процедури обміну інформацією, щоб забезпечити потреби громади в автоматизації процесів. Тому мешканці нашого міста, дані яких внесені до Реєстру, зможуть не витрачати свій час для отримання різного виду довідок із питань реєстрації місця проживання, крім того, за спрощеною процедурою отримувати й інші послуги (зокрема, субсидії, пільги, допомоги тощо).
Щоб внести свої дані або ж оновити їх у Реєстрі територіальної громади Ужгорода, мешканцям потрібно одноразово подати у Центр надання адміністративних послуг (пл.Поштова, 3, І поверх) такі документи:
– паспорти (для іноземних громадян посвідка на тимчасове проживання/ посвідка на постійне проживання) усіх зареєстрованих осіб, ID–картки та витяги з Єдиного державного демографічного реєстру/довідки про реєстрацію особи;
– документ про право власності (користування) на житло, що виникло в установленому законом порядку до 01.01.2004 року.
– адресну картку (форми Б) або будинкову книгу.
Заяву, яку потрібно заповнити, Вам нададуть у ЦНАПі або ж її можна завантажити, зайшовши за посиланням
Нагадуємо графік прийому громадян у Центрі надання адмінпослуг:
Понеділок – 8:30-16:00;
Вівторок – 8:30-16:00;
Середа – 9:00 до 20:00;
Четвер – з 8:30 до 16:00;
П’ятниця – з 8.30 до 14:00;
Субота – з 8.30 до 14:00 год.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися