Туристичне «обличчя» буде і в Хустщини
Наразі чи не кожен район Закарпаття має свою візитівку. Область також нещодавно отримала туристичний бренд.
Хустщина ж, незважаючи на перемогу міста над Тисою в конкурсі «Сім чудес України», досі залишалася без туристичного «обличчя». Але нещодавно сектором туризму Хустської РДА було оголошено конкурс на розроблення туристичного бренду (логотипу та гасла) району, з метою популяризації наявного туристичного потенціалу та збільшення туристичної привабливості краю.
«Основними вимогами до створення логотипу та гасла є унікальність та лаконічність; поєднання та відображення природного, рекреаційного та історико-культурного потенціалу туристичної Хустщини, для використання його як знаку товарів і послуг», каже mediakhust.net начальник сектору туризму Валерій Янюк.
Заявки можна подавати до 15 квітня. На переможця чекає приємне дозвілля у оздоровчому комплексі, інформує mediakhust.net
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися