Рахівщина змінила свій туристичний логотип
У Рахівському районі провели новий конкурс на туристичний логотип, бо минулий мав “прихований підтекст”.
Рівно рік тому в Рахівському районі було проведено конкурс на кращий туристичний логотип.
Всього участь у конкурсі брали шість проектів. У півфінал, де за найкращі пропозиції голосували усі бажаючі, вийшли три з них. Це були ідеї Андрія Поповича з села Косівська Поляна, Анатолія Охвата з того же населеного пункту і Юрія Вальчука з Луцька. Найкращий проект врешті обрала спеціальна робоча група.
6 липня 2016 року місцева влада оголосила переможця. Логотип Юрія Вальчука з Луцька являє собою перегорнутий хрест, з якого починається символічне зображення гори та напис «Рахівщина туристична». Гасло, розміщене поверх цього, повідомляє: «У центрі життя».
Однак обрання саме цього логотипу викликало великий резонанс. Багато хто стверджував, що цей логотип виконаний в стилі дизайну 80-х. Багато критики також було через те, що в основі логотипу обеліск з Центру Європи, який знаходиться в Рахівському районі. Цей обеліск нагадує символ сатанізму – перевернутий хрест, повідомляє
Влада Рахівщини вирішила оголосити новий конкурс. Відкрите голосування тривало до грудня минулого року, а на початку лютого 2017 оголосили переможця. Ним став проект дизайнера Олега Білого, який отримав 39,9% голосів, повідомляє prozak.info.
Тепер бренд Рахівщини стане уособлювати мозаїчний символ з підписом «Бути сердцем Європи». В концепції пояснюється, що надихало автора: географічний центр Європи, літера «Р» як ідентифікатор і ромбічні орнаменти гуцульских килимів, що обумовили форму лого. На колір символу автора надихнула природа Карпат. «Форма ромбу є універсальною. Це чудовий матеріал для ілюстрацій, що дозволив замаскувати серце у кожній піктограмі», – пояснив автор. Крім того, для айдентики Рахівщини Олег Білий розробив спеціальний шрифт.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися