Важлива інформація для закарпатських громадських об’єднань
16 липня 2016 року набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 440 «Про затвердження Порядку ведення Реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення Реєстру» (далі – Постанова). Постанова прийнята на виконання вимог Закону України від 17 липня 2015 року № 652-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України (далі – Кодекс) щодо оподаткування неприбуткових організацій» відповідно до підпункту 133.4.5. пункту 133.4 статті 133 Кодексу та визначає дії контролюючих органів та неприбуткових підприємств, установ та організацій у перехідний період, з метою встановлення відповідності установчих документів неприбуткових організацій вимогам Кодексу для включення до нового Реєстру неприбуткових установ та організацій (далі – Реєстр), затвердженого Постановою.
Фіскальний орган здійснює включення до Реєстру неприбуткові організації, які відповідають наступним вимогам:
- утворені та зареєстровані в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність відповідної неприбуткової організації;
- установчі документи містять заборону розподілу отриманих доходів (прибутків) або їх частини між її членами, засновниками, працівниками (крім оплати їх праці, нарахування єдиного соціального внеску), членами органів управління та інших пов’язаних з ними осіб та не можуть використовуватися для вигоди будь-якого окремого члена неприбуткової організації;
- установчі документи передбачають, що доходи (прибутки) неприбуткової організації використовуються виключно для фінансування видатків на утримання такої організації, реалізації мети (цілей, завдань) та напрямів діяльності, визначених її установчими документами;
- установчі документи передбачають передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету в разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення).
Повідомляємо, що у разі неприведення до 1 січня 2017 року установчих документів неприбуткових організації (громадських об’єднань, місцевих осередків громадських об’єднань із статусом юридичної особи (у разі наявності установчих документів), професійних спілок, їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань) у відповідність до вимог, встановлених пунктом 133.4 статті 133 Кодексу та неподання копій установчих документів податковому органу, неприбуткові організації після встановленого строку будуть виключені з Реєстру.
Документи можна подати до найближчих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, а саме:
Мукачівський місцевий центр з надання БВПД – м. Мукачево, вул. Августина Штефана, 25, моб.тел.: 095-831-15-74;
Ужгородський місцевий центр з надання БВПД – м. Ужгород, вул. Загорська, 51, тел.: (0312) 64-15-03;
Хустський місцевий центр з надання БВПД – м. Хуст, вул. Карпатської Січі, 53а, тел.: (03142) 5-18-01),
центру надання адмінпослуг або до Головного територіального управління юстиції в Закарпатській області.
Для державної реєстрації необхідно подати:
Адміністративний збір за державну реєстрацію змін що пов’язані з приведенням установчих документів у відповідність до чинного законодавства не справляється.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися