Конкурс для креативної молоді стартував в Ужгороді
Управління у справах культури, молоді та спорту Ужгородської міської ради оголошує конкурс для креативної молоді міста із можливістю отримати 3 безкоштовні місця на офлайн-курс із маркетингу TargetGym від проєкту PROкачка.
Це інтенсивний навчальний курс, який розроблений для тих, хто хоче знати, як ефективно рекламувати свій бізнес чи бізнес своїх клієнтів за допомогою цілеспрямованої реклами в соціальних мережах та інтернеті. Охоплює широкий спектр тем: від основ таргетування та визначення аудиторії до стратегічного планування рекламної кампанії, включаючи створення фото- та відеоконтенту, дизайну, копірайтингу та візуального оформлення сторінок.
Умови конкурсу:
розробити презентацію власного проєкту для молоді Ужгорода. Це може бути один або декілька заходів культурного, освітнього, спортивного, розважального напрямку; ідея щодо вдосконалення роботи управління культури, молоді та спорту Ужгородської міської ради; інші рекламні активності.
Форма презентації – довільна.
Найкращі роботи визначить журі. Троє переможців стануть учасниками курсу «TargetGym» від академії маркетингу PROКачка.
Більше про програму курсу можна дізнатись тут
Надсилайте свої роботи до 1 квітня на адресу uzh.kultura@ukr.net
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися