135869
12:45 14.092022

Закарпатський угорський інститут оголошує додатковий прийом вступників

Життя 2571

Прийом документів на перший курс на освітній ступінь бакалавра здійснюватиметься з 19 до 28 вересня.

Заяви для вступу абітурієнти можуть подавати через електронний кабінет на сайті vstup.edbo.gov.ua. Якщо електронний кабінет уже зареєстрований під час основної вступної кампанії, заявки можна подавати через нього.

Для полегшення процесу вступу, на базі інституту працює консультаційний центр (приймальна комісія), представники якого допомагають у створенні електронних кабінетів та подачі заяв на вступ.

Необхідні для цього документи:

  • дійсна ел. адреса;
  • актуальний номер телефону;
  • сертифікат про загальну середню освіту та додаток до нього;
  • отриманий раніше диплом (за наявності);
  • фотокартка на паспорт 3х4;
  • паспорт, ідентифікаційний код, документ про реєстрацію місця проживання;
  • дані про сертифікат ЗНО чи мультидисциплінарного тесту (номер, PIN-код);
  • мотиваційний лист в електронному вигляді.

Графік роботи приймальної комісії 19-28 вересня: у будні з 9.00 до 18.00. Субота, неділя – вихідні.

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах