Кращим пунктом перетину визнали «Захонь», що межує із Закарпаттям. ФОТО
Моніторинг, на постійній основі, відбувався понад два роки. Фахівці закарпатського осередку Спілки дипломатів України проводили «дослідження людяності» на декількох ПП краю. Спілка об’єднує всіх українських дипломатів та займається наданням громадянам консультацій з консульсько-правових питань.
Генеральний консул Угорщини Йожеф Бугайла особисто відвідав ПП «Захонь» та взяв участь в урочистому врученні відзнак:
– Протягом останніх років стало звичним, з боку подорожуючих, висловлювати критику в бік прикордонних та митних служб. Однак, вона не завжди є справедливою, адже вони тільки виконують свою роботу. Саме тому сьогоднішня подія є свого роду визнанням професійності всієї команди пункту пропуску «Захонь», як прикордонників, так і митників. На підставі результатів дослідження можна ще раз переконатися в тому, що на ПП «Захонь» людяність та професіоналізм стоять на першому місці.
Відзнаку кращому пункту пропуску вручив голова закарпатського осередку Спілки дипломатів України, професор Ален Панов. Він розповів, що «Захонь» вважається одним з найбільш завантажених, як серед європейських, так і українсько-угорських ПП.
«Місія дослідження полягала у визначенні критерію людяності при здійсненні формальних процедур перетину кордону. Мова йде не про оцінку цих процедур, адже Шенгенським кодексом та внутрішнім угорським законодавством стосовно цього є чітко визначені критерії. Ми керувалися як показником кількості подорожуючих, так і розумінням прикордонників мов, тобто чи може людина звернутися з певним проханням, чи зрозуміють її – ці моменти враховувалися. Тому найменше, що можна зробити – показати суспільне та громадське визнання їхньої праці», – додав професор Панов.
Шандор Черні, полковник ПП «Захонь» подякував за відзнаку та зауважив, що нести службу ніколи не буває просто. Коли у квітні 2014 року він погодився на посаду, то отримав настанову: «Що не трапилося в Загоні, того взагалі не існує».
«І я можу цей вислів підтвердити, адже 24 години на добу тут кипить інтенсивна робота. Звісно, бувають у нас і помилки, але ми намагаємося їх виправляти. Ми намагаємося нести службу згідно чинних правил, в той самий час дотримуючись правил людяності. Якщо і з’являються певні незручності, пов’язані з очікуванням, це відбувається через те, що ми маємо максимально дотримуватись всіх вимог законодавства», – наголосив пан Шандор.
Додамо, що ПП «Захонь» минулого року перетнуло понад 3 млн осіб та 2 млн транспортних засобів. Тож він виправдовує свою славу найбільш завантаженого.
Вікторія КОПИНЕЦЬ
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися