55806
09:31 21.052018

Школяр з Іршавщини став фіналістом всеукраїнського конкурсу з моделювання розумних пристроїв

Життя 2030

17 травня 2018 року в приміщенні Міністерства освіти і науки України проходив фінал конкурсу з моделювання «розумних» пристроїв “STEAM House”.

Учні шукали відповіді на питання, як ощадливо використовувати питну воду та сонячну енергію, допомогти людям з вадами зору та зменшити ризики зсувів землі, а також пропонували рішення по створенню «smart»-пристроїв (запрограмовані на виконання однієї або кількох функцій електронні автоматизовані пристрої з елементами штучного інтелекту, що можуть бути частиною «розумного» будинку, господарства, виробництва або інтернет речей).

Організатори поділили конкурс на дві категорії: для дітей віком 12-14 років (молодша група) та дітей віком 15-17 років (старша група).

Загалом надійшло близько 100 заявок з описом Smart-проектів від учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Після розгляду пропозицій, журі відібрало 10 проектів, які й вийшли у фінал. Учасниками змагань стали школярі з Києва, Дніпра, Харкова, Горішніх Плавнів, Закарпаття, Южноукраїнська та Сум.

У фінал конкурсу вийшов учень 6-го класу Довжанської ЗОШ І-ІІІ ступенів Іршавського району Закарпатської області Юрій Роман із проектом “Smart Class”, повідомляє zakarpattya.net.ua.

Про проект, зі слів Юри:

“Ми хочемо зробити наше перебування в школі комфортним, і створити для класних приміщень розумних помічників (смартґаджети), які допоможуть це реалізувати.

До вашої уваги “SMART CLASS” або “Smart Gadgets for Classroom”, яки складається із 4 пристроїв (гаджетів):

  1. клімат-контроль класного приміщення;

  1. автоматичне регулювання освітлення;

  1. автополив квітів;

  1. моніторинг навколишнього середовища – метеостанція.

Дані ґаджети будуються на основі мікроконтролера Arduino, різних датчиків, сенсорів, двигунів і т.д. За допомогою Ethernet Shield всі SmartGadgets передають дані на веб-сервер для загального моніторинга і ми маємо можливість слідкувати та керувати ними через мережу Інтернет.

А тепер детальніше:

  1. Гаджет “Клімат-контроль” на основі даних датчика температури і вологи буде вмикати і вимикати обігрів/охолодження класу та ультразвуковий зволожувач повітря. Для цього я використав реле.

  1. Смартґаджет «АвтоТінь» повинен закривати або відкривати штори (жалюзі) в залежності від даних отриманих із датчика освітлення.

  1. Для квітів я зробив гаджет «Автополив», який буде слідкувати за рівнем вологи в ґрунті та, на основі отриманих даних, вмикати насос.

  1. «Метеостанція» – це гаджет, який на основі фактичних даних із датчиків показує температуру навколишнього середовища, вологість, атмосферний тиск ззовні класу. Цей помічник допоже нам визначати чи потрібно одягти куртку, взяти парасольку чи щось інше.

І, основне: із друзями ми хочемо створити гаджети для інших класів, щоб вся наша школа стала Смарт!”

Юра посів почесне 7-ме місце і якості приз отримав Action-камеру ThiEYE T5. Ще більшою несподіванкою став подарунок для школи від фірми MTI (MTI Division of IT Distribution) – інтерактивна дошка MOLYBoard.

Організаторами конкурсу виступили ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» спільно з ТОВ «ІТ-Інтегратор», ТОВ «Видавничий дім «Освіта».

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах