25408
14:20 12.022017

Розпочався конкурс на розробку туристичного логотипу Міжгірщини

Життя 4272

55a8ea1b19ecf-p39 лютого, відбулося перше робоче засідання тимчасової комісії з підготовки та проведення Конкурсу на кращий туристичний бренд (логотип та гасло) Міжгірського району.

Учасників комісії та запрошених ознайомили з Положенням про проведення конкурсу, відзначивши, що розробка туристичного логотипу є важливою справою, яка сприятиме популяризації чималого туристичного потенціалу Міжгірщини на вітчизняному та міжнародному ринках, певною мірою сприятиме залученню нових інвесторів у розвиток туристичної галузі.

На засіданні комісії прийнято рішення, що всі, хто бажає взяти участь у конкурсі, можуть надсилати свої пропозиції на адресу відділу економічного розвитку і торгівлі Міжгірської РДА до 10 квітня 2017 року. Відтак, за спеціально визначеною процедурою, конкурсна комісія визначить переможця.

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах
Новини
Руслана Джахман про виставку щодо важливості збереження комах запилювачів
20:22
Василина Палинчак-Кутузова про закарпатські хустки з фондової колекції музею ім. Т.Легоцького
19:51
У Рахові через золу з печі загорілася надвірна споруда: пошкоджено будинок і мотоцикл
19:14
У Бедевлі на Тячівщині водійка Opel наїхала на чоловіка, який лежав на дорозі: пішохід загинув
18:44
Свекруха регулярно знущалася над невісткою та виганяла її з дому
17:39
В Ужгороді патрульні зупинили нетверезого водія BMW
16:36
На Закарпатті за тиждень засуджено організатора і переправницю, які намагались нажитись на переправленні ухилянтів – дайджест прокуратури
12:37
Один рух — і життя могло змінитися назавжди: ужгородські медики врятували 18-річного юнака
11:40
На Закарпатті бізнесу роз’яснили умови енергозабезпечення та доступні фінансові інструменти підтримки
10:42
Помер народний артист України закарпатець Степан Гіга
09:55
Всі новини
Головне