На Закарпатті взяли курс на емоційний туризм та розвивають професійний маркетинг територій
У понеділок, 21 листопада, о 12.00 в Ужгородському прес-клубі відбудеться засідання, головною темою якого стане «Ужгород – місто креативних туристичних об’єктів та емоційного туризму». Йтиметься про відкриття року: Emirgand art hotel & restobar, скульптуру Енді Воргола та ряд інших цікавинок.
Закарпаття за 2016 рік вийшло в лідери за найпопулярнішим регіоном відпочинку українських туристів. Майже 1 мільйон туристів відвідало регіон на цей рік, що суттєво перевищило минулорічні показники. Чи готова область до справді якісного сервісу і що може запропонувати гостям з різним рівнем запитів? На думку фахівців, Закарпаття, маючи хороший природній потенціал за останні роки суттєво втратило у порівнянні із західними областями із залученням інвестицій та роботою над туристичним брендом регіону.
Але є вдалі приклади, як на Закарпатті взялися за професійний маркетинг територій і поруч з точковим розвитком зеленого туризму розробляють креативні моделі для активного просування області саме у туристичній сфері.
Детальніше про це розкажуть Федір Шандор, професор, відомий туризмознавець, Михайло Колодко, скульптор, Діана Мошак (курорт «Воєводино») та Катерина Маршал, («Воєводино груп»).
***
Засідання відбудеться у приміщенні Ужгородського прес-клубу за адресою пл. Жупанатська, 15/4
Початок о 12.00
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися