20021
16:52 20.112016

На Закарпатті взяли курс на емоційний туризм та розвивають професійний маркетинг територій

Життя 2504

У понеділок, 21 листопада, о 12.00 в Ужгородському прес-клубі відбудеться засідання, головною темою якого стане «Ужгород – місто креативних туристичних об’єктів та емоційного туризму». Йтиметься про відкриття року: Emirgand art hotel & restobar, скульптуру Енді Воргола та ряд інших цікавинок.

 e

Закарпаття за 2016 рік вийшло в лідери за найпопулярнішим регіоном відпочинку українських туристів. Майже 1 мільйон туристів відвідало регіон на цей рік, що суттєво перевищило минулорічні показники. Чи готова область до справді якісного сервісу і що може запропонувати гостям з різним рівнем запитів? На думку фахівців, Закарпаття, маючи хороший природній потенціал за останні роки суттєво втратило у порівнянні із західними областями із залученням інвестицій та роботою над туристичним брендом регіону.

Але є вдалі приклади, як на Закарпатті взялися за професійний маркетинг територій і поруч з точковим розвитком зеленого туризму розробляють креативні моделі для активного просування області саме у туристичній сфері.

Детальніше про це розкажуть Федір Шандор, професор, відомий туризмознавець, Михайло Колодко, скульптор, Діана Мошак (курорт «Воєводино») та Катерина Маршал, («Воєводино груп»).

***

Засідання відбудеться у приміщенні Ужгородського прес-клубу за адресою пл. Жупанатська, 15/4

Початок о 12.00

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах