МОЗ поширює зображення, у яких закликає українців зробити щеплення чи показує переваги для вакцинованої особи
Ще навесні минулого року Міністерство охорони здоров’я України запустило Telegram-канал «Коронавірус інфо», де щоденно публікують верифіковану оперативну інформацію щодо ситуації з COVID-19.
У межах цього проєкту регулярно з’являються зображення та відео, стилізовані під різні листівки чи картини відомих художників, але присвячені темі коронавірусної інфекції та вакцинації. Цікаво, що всі герої цих постів завжди у захисних масках, що також вказує на одну з протиепідемічних рекомендацій.
Основна мета такої соціальної реклами — у простій та доступній формі показати населенню, наскільки важливо імунізуватися.
До з ілюстрацій подано короткі дописи, що закликають українців зробити щеплення чи показують переваги для вакцинованої особи, зокрема «Якщо любиш, вбережи», «Гарну людину видно здалека», «У неї масочка на обличчі, антисептик на руках і сертифікат у “Дії”», «Зробив вакцинацію — тепер не переймаюся через карантинні обмеження» та інші.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися