В Закарпатті вайбер-ботом для сплати за газ користуються 9,5 тисяч закарпатців
Станом на 20 грудня чат-ботом «7104ua» у месенджері Viber користуються 9,5 тисяч закарпатців. Запроваджено цей сервіс рівно рік тому — у грудні 2018 року. З того часу кількість споживачів газу, що оцінили переваги користування цим сервісом, з початку року зросла у 17 разів.
“Вайбер-бот, на сьогоднішній день, один із найпопулярніших наших сервісів. У більшості сучасних людей телефон завжди під рукою. З його допомогою швидко і легко вирішуються як особисті, так і ділові питання. Тому природньо, що ми спостерігаємо збільшення реєстрацій”, — прокоментувала директорка ТОВ “Закарпатгаз Збут” Вікторія Томинець.
За допомогою вайбер-бота можна передавати показники лічильника газу, слідкувати за станом рахунку, переглядати історію оплат, скачувати квитанцію.
“Учора до нас в Центр обслуговування клієнтів прийшов незвичний клієнт. Сам святий Миколай! Попросив зареєструвати вайбер-бот. Це такий хвилюючий момент був для мене. Цей сервіс дуже зручний, адже дозволяє за 2-3 хвилини передати показники лічильника або ж сплатити за спожитий газ”, — поділилася Марія Рущак, менеджерка Центру обслуговування клієнтів в Ужгороді.
Для реєстрації споживачу слід вказати номер особового рахунку, суму останнього платежу за газ або номер лічильника газу. Паблік-акаунт у Viber дає змогу користуватися одразу декількома особовими рахунками. Зареєструватись можна за допомогою детальної інструкції – https://viber.104.ua/, або засканувавши відповідний QR-код.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися