7524
17:08 2.062016

Закарпатці можуть цілодобово спілкуватися із «Закарпатгазом»

Життя 1723

caba6ebccdc5d4ba9d40086e5b57ee68_0Для споживачів газу Закарпатської області працює додаткова послуга – інтелектуальне голосове меню IVR. Відтепер клієнти газової компанії, зателефонувавши до контакт-центру ПАТ «Закарпатгаз», цілодобово можуть передати показання лічильника газу та отримати актуальну інформацію, пов’язану з користуванням газу в побуті.

Для того, щоб клієнти мали можливість своєчасно, зручно та швидко передати показання лічильника газу, ПАТ «Закарпатгаз» запровадило декілька дистанційних методів. Сповістити підприємство про використані обсяги ресурсу можна використовуючи веб-сервіс «Особистий кабінет», дзвінком у контакт-центр, електронною поштою та СМС-повідомленням на номер 7104. Проте є ще один спосіб, який працює цілодобово – інтелектуальне IVR-меню, доступне за номером контакт-центру (0312) 48-83-04.

Інтерактивне голосове меню IVR працює у режимі автовідповідача. Керувати ним дуже легко, оскільки інформація надається у вигляді тематичних блоків. Наприклад, щоб залишити показання лічильника без очікування з’єднання з оператором, необхідно натиснути цифру «2». Потім, користуючись підказками голосового меню, ввести номер особового рахунку та показання. Після цього клієнту буде запропоновано прослухати введені ним дані та підтвердити або ж змінити їх.

Отримати відповіді на найбільш розповсюджені запитання можна, прослухавши голосові повідомлення необхідного тематичного блоку. Автоматичні голосові повідомлення містять наступну інформацію:

«1» – натиснувши цифру 1, споживач має можливість прослухати інформацію щодо цін на природний газ, діючих норм споживання палива;

«2» – обравши цифру 2, мешканці Закарпатської області мають можливість без зв’язку з оператором та за підказками голосового меню передати показання лічильників газу в будь-який зручний для себе час;

«3» – в третьому тематичному блоці клієнти ПАТ «Закарпатгаз» можуть ознайомитись та пригадати правила безпечного користування газом у побуті;

«4» – четвертий тематичний блок ознайомить з інформацією про нові сервісні послуги ПАТ «Закарпатгаз», доступні для мешканців області.

Для з’єднання з оператором необхідно натиснути цифру «0» голосового меню. Контакт-центр компанії працює щоденно: без вихідних, з 8:00 до 20:00 за к. ч.

 

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах
Новини
Оперативники Чопського загону викрили спробу незаконного переміщення партії безакцизних сигарет
16:45
В Україні за останній період почастішали випадки реєстрації захворювання свиней на африканську чуму
15:40
Перший сніг на дорогах – поради для водіїв
15:03
Жіночий форум на Закарпатті об’єднав жінок-лідерок, щоб привернути увагу до їхньої ролі у відновленні України
14:18
До уваги жителів Ужгорода, голів ОСББ, керівників домоуправлінь та підприємців!
13:10
На Закарпатті 4 осіб збиралися перепливати повноводну Тису. Відео
13:04
На Воловеччині чоловік катував товариша, а на Тячівщині хотів заколоти знайомого вилами
20:36
У Хустському районі внаслідок зіткнення легковика та автобуса одна людина загинула та ще одна травмувалась
20:23
На Мукачівщині вогнеборці ліквідували пожежу в житловому будинку
20:11
На Закарпатті дві великі прийомні родини отримали нове житло
19:59
Всі новини