Закарпатці можуть цілодобово спілкуватися із «Закарпатгазом»
Для споживачів газу Закарпатської області працює додаткова послуга – інтелектуальне голосове меню IVR. Відтепер клієнти газової компанії, зателефонувавши до контакт-центру ПАТ «Закарпатгаз», цілодобово можуть передати показання лічильника газу та отримати актуальну інформацію, пов’язану з користуванням газу в побуті.
Для того, щоб клієнти мали можливість своєчасно, зручно та швидко передати показання лічильника газу, ПАТ «Закарпатгаз» запровадило декілька дистанційних методів. Сповістити підприємство про використані обсяги ресурсу можна використовуючи веб-сервіс «Особистий кабінет», дзвінком у контакт-центр, електронною поштою та СМС-повідомленням на номер 7104. Проте є ще один спосіб, який працює цілодобово – інтелектуальне IVR-меню, доступне за номером контакт-центру (0312) 48-83-04.
Інтерактивне голосове меню IVR працює у режимі автовідповідача. Керувати ним дуже легко, оскільки інформація надається у вигляді тематичних блоків. Наприклад, щоб залишити показання лічильника без очікування з’єднання з оператором, необхідно натиснути цифру «2». Потім, користуючись підказками голосового меню, ввести номер особового рахунку та показання. Після цього клієнту буде запропоновано прослухати введені ним дані та підтвердити або ж змінити їх.
Отримати відповіді на найбільш розповсюджені запитання можна, прослухавши голосові повідомлення необхідного тематичного блоку. Автоматичні голосові повідомлення містять наступну інформацію:
«1» – натиснувши цифру 1, споживач має можливість прослухати інформацію щодо цін на природний газ, діючих норм споживання палива;
«2» – обравши цифру 2, мешканці Закарпатської області мають можливість без зв’язку з оператором та за підказками голосового меню передати показання лічильників газу в будь-який зручний для себе час;
«3» – в третьому тематичному блоці клієнти ПАТ «Закарпатгаз» можуть ознайомитись та пригадати правила безпечного користування газом у побуті;
«4» – четвертий тематичний блок ознайомить з інформацією про нові сервісні послуги ПАТ «Закарпатгаз», доступні для мешканців області.
Для з’єднання з оператором необхідно натиснути цифру «0» голосового меню. Контакт-центр компанії працює щоденно: без вихідних, з 8:00 до 20:00 за к. ч.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися