7524
17:08 2.062016

Закарпатці можуть цілодобово спілкуватися із «Закарпатгазом»

Життя 2160

caba6ebccdc5d4ba9d40086e5b57ee68_0Для споживачів газу Закарпатської області працює додаткова послуга – інтелектуальне голосове меню IVR. Відтепер клієнти газової компанії, зателефонувавши до контакт-центру ПАТ «Закарпатгаз», цілодобово можуть передати показання лічильника газу та отримати актуальну інформацію, пов’язану з користуванням газу в побуті.

Для того, щоб клієнти мали можливість своєчасно, зручно та швидко передати показання лічильника газу, ПАТ «Закарпатгаз» запровадило декілька дистанційних методів. Сповістити підприємство про використані обсяги ресурсу можна використовуючи веб-сервіс «Особистий кабінет», дзвінком у контакт-центр, електронною поштою та СМС-повідомленням на номер 7104. Проте є ще один спосіб, який працює цілодобово – інтелектуальне IVR-меню, доступне за номером контакт-центру (0312) 48-83-04.

Інтерактивне голосове меню IVR працює у режимі автовідповідача. Керувати ним дуже легко, оскільки інформація надається у вигляді тематичних блоків. Наприклад, щоб залишити показання лічильника без очікування з’єднання з оператором, необхідно натиснути цифру «2». Потім, користуючись підказками голосового меню, ввести номер особового рахунку та показання. Після цього клієнту буде запропоновано прослухати введені ним дані та підтвердити або ж змінити їх.

Отримати відповіді на найбільш розповсюджені запитання можна, прослухавши голосові повідомлення необхідного тематичного блоку. Автоматичні голосові повідомлення містять наступну інформацію:

«1» – натиснувши цифру 1, споживач має можливість прослухати інформацію щодо цін на природний газ, діючих норм споживання палива;

«2» – обравши цифру 2, мешканці Закарпатської області мають можливість без зв’язку з оператором та за підказками голосового меню передати показання лічильників газу в будь-який зручний для себе час;

«3» – в третьому тематичному блоці клієнти ПАТ «Закарпатгаз» можуть ознайомитись та пригадати правила безпечного користування газом у побуті;

«4» – четвертий тематичний блок ознайомить з інформацією про нові сервісні послуги ПАТ «Закарпатгаз», доступні для мешканців області.

Для з’єднання з оператором необхідно натиснути цифру «0» голосового меню. Контакт-центр компанії працює щоденно: без вихідних, з 8:00 до 20:00 за к. ч.

 

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах
Новини
На Закарпатті інженеру технагляду повідомили про підозру: громаді Перечина завдано майже пів мільйона гривень збитків
17:21
Мукачево вшанує пам’ять полеглого захисника Миколи Кияна
16:55
Бюджет під ялинку і традиційні урочистості: що відбувалось на святковому засіданні Закарпатської облради
16:32
На Закарпатті підбили підсумки реалізації регіонального плану із захисту прав ромської громади
16:11
На Закарпатті під час свят прогнозують до 20% зростання пасажиропотоку на кордоні
15:49
Закарпаття посилює міжнародну співпрацю: угорські партнери передадуть допомогу бригаді «Хижак»
15:26
В Ужгороді влаштували новорічне шоу з участю повітряних гімнасток
15:14
На Закарпатті підбили підсумки ветеранської політики за 2025 рік і визначили пріоритети на 2026-й
14:52
Майже тисяча ужгородських дітей безкоштовно відвідали казкову виставу в облмуздрамтеатрі
14:30
6 років ув’язнення за наркоторгівлю: в Ужгороді прокуратура довела вину рецидивіста за збут психотропів
14:08
Всі новини
Головне