Закарпатцям надали пояснення щодо роботи електронної абонентської книжки побутового споживача електроенергії
У зв’язку з державною реформою ринку електроенергії з 01.01.2019 ПрАТ «Закарпаттяобленерго» виконує функції Оператора системи розподілу, а ТОВ «Закарпаттяенергозбут» – функції Постачальника електроенергії.
Це означає, що побутові споживачі електроенергії в електронній абонентській книжці ПрАТ «Закарпаттяобленерго» можуть бачити історію та сплатити за споживання електроенергії до 01.01.2019, а сформувати нові рахунки, внести показники лічильника та сплатити за електроенергію, спожиту після 01.01.2019, можна в електронній абонентській книжці ТОВ «Закарпаттяенергозбут» (якщо саме ця компанія є Вашим постачальником електроенергії).
Для існуючих облікових записів логіни і паролі збережені – використовуйте їх. Нові користувачі зможуть самостійно задати логін і пароль при реєстрації. У перехідний період можливе обмеження на деякі функції електронної абонентської книжки однієї або іншої компанії.
Юридичних (непобутових) споживачів про зміни в роботі електронної абонентської книжки ПрАТ «Закарпаттяобленерго» буде повідомлено додатково.
Просимо вибачення за можливі незручності.
Розрахунки до 01.01.2019 – ПрАТ «Закарпаттяобленерго» (Оператор системи розподілу) https://pay.zakarpat.energy/home.
Розрахунок після 01.01.2019 – ТОВ «Закарпаттяенергозбут» (Постачальник електроенергії) https://pay.zakarpatzbut.energy/home.
Нагадуємо також, що у разі виникнення будь-яких запитань, можна звернутися за номерами кол центру:
ПрАТ «Закарпаттяобленерго»: 0-800-50-16-20 (цілодобово, без вихідних, безкоштовно з будь-яких номерів) ;
ТОВ «Закарпаттяенергозбут»: 0-800-50-59-60.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися