На «Укрзалізниці» гострий дефіцит кадрів
Монтери та бригадири колії, слюсари і токарі, касири й машиністи – у «гарячому» списку понад два десятки актуальних вакансій.
ПАТ «Укрзалізниця» у Закарпатській області активно шукає робітників.
Керівництво резюмує, тільки за останній рік від них звільнилося близько 300 працівників. Основна причина – люди їдуть на більш оплачувану роботу за кордон.
– Наразі гостро стоїть питання забезпечення робітничими кадрами ПАТ «Укрзалізниці» у Закарпатській області, – наголосив керівник Закарпатського обласного центру зайнятості Юрій Фущич. – Цьогоріч у травні між «Укрзалізницею» та Державною службою зайнятості навіть був підписаний Меморандум про співпрацю. Його мета – допомогти залізничникам знайти таких необхідних їм робітників. У Закарпатській області налічується 13 структурних підрозділів ПАТ “Українська залізниця”. Серед них 6 підрозділів в місті Ужгороді та 3 в Ужгородському районі. Наразі співпраця служби зайнятості з цими підрозділами дозволила укомплектувати понад 370 вакансій.
Колись це була дуже затребувана галузь, на залізниці важко було отримати роботу. А зараз працівників годі знайти. І це стосується абсолютно усіх робітничих ланок від касира до машиніста потяга. Причини цьому прості – мала заробітна плата та відтік кадрів за кордон.
– Ми гостро відчуваємо нестачу робітників на Львівській залізниці, – резюмує начальник підрозділу “Ужгородської дистанції колії” Петро Леончук. – Найбільш гостродифіцитна професія у нас – це монтер колії. Наразі вільних є понад 100 вакансій. Крім того ми шукаємо керівників середньої ланки – бригадирів колій, дорожніх майстрів, машиністів.
Що стосується зарплат, то до прикладу, монтер колії, який готовий прийти на роботу без освіти, за перший місяць отримує у нас – 5800 (0, 75 ставки). Далі – 6500 грн, а кожні 3 місяці мають можливість здавати переатестацію.
Працівники третього розряду мають зарплату понад 7 тис грн і можливість вирости до бригадира…
Найголовніший критерій – це бажання працювати, – наголошує Петро Леончук. Ми запрошуємо усіх справжніх чоловіків. Адже умови праці непрості.
– Чи дощ, чи сніг, а тобі потрібно бути на своєму робочому місці.
Робота відповідальна, адже йдеться про людське життя. Працюю не тільки з пасажирськими потягами, але й з товарняками, – розповідає складач поїздів Олександр Коваль.
Тож аби заповнити актуальні вакансії ПАТ «Укрзалізниця» навіть вводить модель роботи вахтовим методом: 15 днів працюєш – 15 вдома. А також надає житло для своїх працівників.
Христина БІКЛЯН
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися