41629
12:12 27.092017

В закарпатських онлайн-ЗМІ найменше джинси

Життя 2038

З початку 2017 року найбільше матеріалів з ознаками замовлення серед регіональних ЗМІ розміщували у пресі Миколаєва — 13% від загальної кількості матеріалів, та Запоріжжя — 9%. Серед онлайн-ЗМІ антилідерами є Запоріжжя — 7% джинси у стрічці новин. Найменше замовних матеріалів розміщували друковані та онлайн-ЗМІ Львова (2% та 1% відповідно від загальної кількості матеріалів), а також онлайн-ЗМІ Ужгорода (1%).

ob_9317ea5fbda3c1aa02519603256c843b_manipulations

Такі результати моніторингу матеріалів з ознаками замовлення у друкованих та онлайн-ЗМІ десяти регіонів України: Запоріжжя, Ужгород, Одеса, Дніпро, Миколаїв, Херсон, Луцьк, Полтава, Львів, Харків, що проводив Інститут масової інформації протягом восьми місяців 2017 року.

У закарпатських ЗМІ матеріали із ознаками замовлення з’являлися щодо комерційних фірм, які займаються продажем, перевезенням чи сферою обслуговування. Щодо джинси політичної, то, зазвичай, вони стосувалися подій у районах, щодо яких було спонсорське залучення коштів одного з народних депутатів. У друкованих ЗМІ не маркувалися як реклама матеріали про кілька політичних партій, а також статті про банківські установи.

Загалом, головними замовниками політичної джинси в регіональних ЗМІ є місцеві політики та чиновники, у кожному регіоні вони свої. Але, наприклад, матеріали на користь народного депутата від «Опозиційного блоку» Олександра Вілкула зустрічаються у ЗМІ відразу п’яти областей — Запоріжжя, Одеси, Дніпра, Миколаєва та Полтави.

Зростання джинси було зафіксовано в червні та липні у друкованих ЗМІ — в середньому 7% по всіх регіонах. Найбільше це стосується Миколаєва (19% у червні та 17% у липні), а також Дніпра та Харкова (по 9% у червні та 11% у липні).

Джинса в онлайн-ЗМІ протягом всього року коливалаcь на рівні 3-4%.

Співвідношення політичної та комерційної за підсумками всього дослідження склало в друкованих ЗМІ 57% політичної та 43% комерційної, в онлайн — 50% на 50%.

Значне переважання політичної джинси над комерційною протягом всього періоду моніторингу спостерігалося в друкованих ЗМІ Одеси: політична — 87%, комерційна — 13%.

Моніторинг провели у місцевих ЗМІ десяти регіонів — Запоріжжя, Ужгород, Одеса, Дніпро, Миколаїв, Херсон, Луцьк, Полтава, Львів, Харків — протягом шести місяців 2017 року (січень, лютий, березень, квітень, червень, липень, серпень та вересень). До моніторингу включались по два інтернет-видання та два друкованих видання з кожного регіону. Кожного місяця моніторились усі випуски газет за тиждень та всі матеріали зі стрічки новин інтернет-видань за тиждень.

Моніторинг проводили регіональні представники та експерти ІМІ за підтримки Інтерньюз Нетворк.

РЕГІОНАЛЬНА ДЖИНСА 8 місяців

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах
Новини
Незаконно привласнили 3 млн гривень з бюджету громади: в Ужгороді перед судом постане харківський підприємець та його спільник
19:16
На Закарпатті вперше вживили кохлеарний імплант
19:03
В Ужгороді майже дві сотні військових безоплатно отримали стоматологічні послуги
18:50
На Закарпатті викрили очільника районного ТЦК та заступника комбрига Тероборони, які «заробляли» на ухилянтах
18:40
«Не віррр – перевіррр»: в Ужгороді встановили лабіринт медіаграмотності
15:42
За 10 місяців 2024 року закарпатські митники виявили правопорушень на 165 мільйонів
15:05
В Ужгороді попрощалися із 36-річним полеглим воїном Володимиром Бондаренком
15:02
За 10 місяців 2024 року на Закарпатті сплатили понад 18 млн грн туристичного збору
14:41
Наступними суперницями закарпатських гандболісток будуть рівнянки
14:24
Жителька Мукачева, яка незаконно продавала бурштин на маркетплейсах, постане перед судом
14:04
Всі новини