Від теорії до практики: як ужгородські школярі знайомилися з природою на шкільному подвір'ї
На шкільному подвір’ї Ужгородського ліцею імені В. С. Ґренджі-Донського учні 5-А класу тренувалися практично застосовувати знання про природу, отримані за рік навчання в середній школі. Відповідне заняття-спостереження для них провела вчителька біології Ганна Попович.
Як розповіла педагогиня, уроки мислення на вулиці покликані зацікавити дитину чарівним світом природи, відчуттям її гармонії, дати імпульс для польоту думки, фантазії. Саме тому захід проходив невимушено, без конкретних вимог і оцінок.
Головним завданням дітей було помітити якнайбільше видів живих організмів та спробувати згадати їхні назви. Так школярі вчилися не лише бути уважними до навколишнього середовища, а прослідковувати взаємозв’язки в ньому, вибудовувати асоціативний ряд тощо.
Крім того, учні з власної ініціативи розповідали цікаві факти про тварин і рослини, які вчителька доповнювала більш детальними відомостями. Класна керівниця 5-А Даніелла Росул відзначила, що саме на таких уроках творчі здібності та знання учнів проявляються найкраще. За активність дітей нагородили заохочувальними подарунками – екоосвітніми матеріалами від IInstitute of Ecological and Religious Studies- IERSта IRCEF.
Захід відбувся в рамках співпраці Interreligious and environmental civil forum of Eastern Europe (IRCEF) (керівник OOleksandr Bokotey із Союзом охорони природи Німеччини (NNABU Bundesverband NNABU International, координатори проєкту Ivan Tymofeiev (NABU), NNataliya Kulya (IRCEF).
Про це повідомляє Інформаційна служба IRCEF.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися