«Ужгородський кошар»: відтепер локальні виробники зібрані в одному каталозі
Справжня ужгородська кава та крафтове пиво, ароматний хліб і тістечка, унікальні вироби з текстилю та кераміки – сьогодні це все можна було побачити та навіть скуштувати у дворику історико-культурного центру «Совине гніздо». Саме тут відбулася презентація каталогу локальних виробників «Ужгородський кошар».
Мета проекту – презентувати весь потужний економічний потенціал обласного центру Закарпаття не тільки на рівні України, а й за кордоном. А ще підтримати ужгородські підприємства і локальних виробників, які надають послуги на найвищому рівні, вміють працювати, розвиваються, створюють унікальний продукт на рівні промоції. Крім того, одним із завдань є налагодження ділових контактів між виробниками, владою та ринками збуту.
– Ідея каталогу виношувалася досить довго. Цілий рік ми збирали контакти підприємців, цікавилися чим саме вони займаються і як найкраще представити їхню продукцію. Сьогодні ми представляємо друкований варіант каталогу ужгородських виробників. На презентацію ми запросили туристичний супровід. Дуже хочемо, щоб вони познайомилися із нашими крафтовими виробниками і приводили до них туристів. Хочемо щоб туристичні гіди та екскурсоводи були зацікавлені у продажі ужгородської продукції. Похвалимося, що каталог ужгородських виробників містить вже до 80-ти позицій і це тільки перше видання, – наголосив Павло Логвінов, начальник Управління економічного розвитку міста Ужгородської міської ради.
«Ужгородський кошар» означає не тільки якість та оригінальність, а й довіру громади. Це підтвердження того, що товар з Ужгорода, створили прекрасні люди, справжні фахівці, які відповідають за нього. Формуючи такий кошик, вони отримують підтвердження, що влада визнає належний рівень якості їхньої продукції.
– Ми постійно намагаємося покращувати наш асортимент та продукцію, – розповідає представник першої в Ужгороді крафтової пивоварні Ungweiser. – Починали ми із чотирьох видів пива, а зараз наш асортимент налічує до десяти різних видів. У нашому хмільному напої всього чотири складові: вода, солод, хміль, дріжджі. Для гостей міста та екскурсоводів можемо запропонувати цікаві дегустації.
Відома на Закарпатті дизайнерка Катерина Моргентал представила на заході цілу колекцію текстилю.
– Це наволочки на подушки, а ось хустка, а це – зразки текстилю, який можна використати для штор, скатертин тощо, – розповідає Катя. – Візерунки – це трансформація українського етно. А ось візерунки на текстилі, які трохи схожі на QR-коди – це проект дослідження української поезії. Він називається «Вірші» і був представлений в Голландії на тиждень голландського дизайну. Принцип у тому, що у візерунку, який на текстилі закодовані голосні та приголосні інтервали у трьох кольорах пікселів. Саме так я хотіла показати вібрацію поезії.
Загалом під час заходу можна було побачити чудові хендмейд вироби та поспілкуватися з класними людьми, чия продукція вже стала дійсно візитівкою міста.
Варто зазначити, що ті підприємці, які не встигли потрапити до каталогу матимуть ще таку нагоду. Каталог представлений на сайті Ужгородської міської ради. Також близько тисячі екземплярів будуть розповсюджені через виробників, які представлені у цьому друкованому виданні. Саме там є QR-код – реєстраційна форма, через яку підприємці можуть завантажити коротко про себе інформацію: логотип, опис та контакти. Словом, усе те, що потрібно знати споживачу. Періодично каталог буде перевипускатися.
Тож відтепер абсолютно різна продукція обласного центру зібрана в одному каталозі «Ужгородський кошар». Будемо сподіватися, що з часом він ставатиме тільки товстішим, а потрапити туди вважатиметься за честь.
Христина БІКЛЯН
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися