Водоканал Ужгорода: повідомляйте про проблеми з водою через соціальні мережі
Для покращення комунікації між населенням та аварійною службою КП «Водоканал м. Ужгород» створено групу під назвою «Водоканал. Ужгород без аварій» – як додатковий спосіб звернення до аварійної служби з повідомленням про аварійну ситуацію або будь-яке інше порушення на мережах водопостачання та водовідведення.
Групи створено в Telegram та Viber
Для оперативного реагування повідомлення повинно обов’язково містити:
• Короткий опис аварійної ситуації або іншого порушення на мережі, з додаванням фото-/відеозаписів;
• Адресу (у разі неможливості назвати точну адресу необхідно вказати приблизну адресу: район, розташовані поблизу магазини, торговельні центри або інші чіткі орієнтири) ;
• Контактний телефон (для з’ясування більш детальної інформації).
УВАГА!!!
Учасникам групи ЗАБОРОНЕНО:
• Надсилати повідомлення, які не відповідають тематиці групи;
• Використовувати нецензурні, провокативні висловлювання та такі, які ображають честь і гідність учасників та адміністраторів групи;
• Пропаганда та/або розпалювання расової, релігійної, міжнаціональної ненависті, ворожнечі та/або дискримінації за расовою, етнічною, статевою, релігійною, соціальною ознаками;
• Розміщення неправдивої інформації;
• Розміщення повідомлень та посилань рекламного характеру на будь-які групи, сайти, товари, послуги тощо;
• Заборонено флуд.
Ставши учасником групи «Водоканал. Ужгород без аварій», Ви приймаєте умови і правила користування, які вказані вище, та берете на себе зобов’язання їх виконувати. У разі порушення цих правил порушник попереджається, а при наступному порушенні – блокується.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися