Закарпатцям під час «гарячої лінії» розкажуть про субсидії
Державна установа Закарпатський обласний контактний центр спільно з Департаментом соціального захисту населення Закарпатської ОДА у зв’язку з реформуванням системи надання житлово-комунальних послуг та з метою проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення, 21 та 22 листопада 2019 року проведуть прийом звернень громадян у телефонному режимі для мешканців Закарпатської області.
Телефонуйте на обласну „гарячу лінію” за єдиним безкоштовним номером 0 800 501 484 або ж надсилайте „електронне звернення” перейшовши адресою http://claim.carpathia.gov.ua/login_ext/
Тематика, дата, час проведення спеціалізованих „гарячих ліній” наступні:
21 листопада – з питань призначення житлових субсидій на опалювальний період 2019 – 2020 роки. Графік роботи „гарячої лінії” – з 8:30 до 17:00 години (з 12:00 до 12:50 – обідня перерва);
22 листопада – з питань монетизації пільг на оплату житлово-комунальних послуг. Графік роботи „гарячої лінії” – з 8:30 до 16:00 години (з 12:00 до 12:50 – обідня перерва).
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися