Послуги виконкому Ужгородської міської ради можна вже отримати онлайн
Майже два десятки послуг виконавчого комітету Ужгородської міської ради вже можна отримати онлайн, немає необхідності відвідувати ЦНАП. Заявнику через сайт міськради потрібно зайти на портал ЦНАП, обрати необхідну послугу і замовити її.
Зокрема, онлайн доступні послуги:
– видача архівних витягів та копій з рішень / розпоряджень / та матеріалів до них;
– видача архівних довідок про заробітну плату або стаж роботи громадян з документів ліквідованих підприємств, організацій та установ;
– видача архівних довідок, що підтверджують обрання особи депутатом міської ради;
– видача копій рішень (розпоряджень), витягів із них, ксерокопій документів, що стали підставою для їх прийняття;
– рішення міської ради про зміни та скасування рішень міської ради;
– рішення міської ради про надання дозволів на проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок;
– рішення міської ради про надання дозволів на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок;
– рішення міської ради про надання згоди на складання технічної документації щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) ;
– рішення міської ради про передачу у користування (в тому числі на умовах оренди) земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності без складання документації із землеустрою;
– рішення міської ради про припинення договорів оренди земельних ділянок;
– технічні умови на благоустрій прилеглої території;
– технічні умови на відведення поверхневих стоків із прилеглої території;
– погодження на проведення робіт формувальної обрізки, зрізування зелених насаджень;
– надання в оренду нежитлових приміщень комунальної власності;
– укладення на новий термін договорів оренди на об’єкти комунальної власності;
– встановлення пріоритету на розміщення зовнішньої реклами;
– надання інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
Також можна подати документи на внесення наступних реєстраційних дій за посиланням https://online.minjust.gov.ua/registration-fiz :
– реєстрація фізичної особи підприємцем;
– включення відомостей про фізичну особу-підприємця до реєстру;
– припинення підприємницької діяльності фізичної особи підприємця;
– державну реєстрацію змін до відомостей фізичної особи підприємця;
– створення товариства з обмеженою відповідальністю, яке здійснює діяльність на підставі модельного статуту;
– перехід юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту.
Зареєструвати Декларацію про відходи ви зможете за посиланням https://e-eco.gov.ua/
Через сайт Ужгородської міської ради, нагадаємо, можна отримати і послуги, які надаються центральними органами виконавчої влади:
– Державної архітектурної інспекції від процесу початку виконання будівельних робіт до готовності об’єкту до експлуатації;
– Державного земельного кадастру.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися