Освітяни Ужгорода провели розширене засідання колегії
На колегії розглянули три основні блоки питань:
– забезпечення, в умовах реформування освіти, наступності між дошкільним закладом та початковою школою;
– попередження проявів булінгу в закладах освіти;
– діяльність психологічної служби системи освіти щодо профілактики насильства.
Так, стосовно наступності освіти у дитсадку та перших класах школи, 5-13 червня цього року провели онлайн-опитування педагогів дошкільних закладів та НВК, які працювали у старших групах, вчителів 1-х класів та батьків. Електронні форми-опитувальники заповнили понад 290 респондентів: більше 50 педагогів дошкілля, понад 35 вчителів початкових класів, понад 200 батьків. На засіданні колегії проаналізували результати опитування, надали рекомендації, як забезпечувати цілісний розвиток дітей на різних рівнях освітнього процесу.
Анонімне анкетування проводили також серед учнів 8-11 класів щодо булінгу, на колегії представили його результати. Протягом навчального року, що минув, освітні заклади Ужгорода у числі 100 шкіл із 9 міст України брали участь у проекті «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність», мета якого – протидія булінгу та маніпуляціям дитячою свідомістю. Проект реалізується у партнерстві з IREX (Радою міжнародних досліджень та обмінів), МБФ «Академія української преси», Stop Fake за підтримки Державного департаменту США та Міністерства закордонних справ та справ співдружності націй Великої Британії. Також серед інших численних заходів відзначали організацію у школі №20 – ліцеї “Лідер” діяльності шкільної служби порозуміння, розробку та реалізацію учнівським врядуванням міста «КОРЗО» проекту з протидії булінгу тощо.
Начальник управління освіти Наталія Мухомедьянова підсумувала роботу закладів освіти, обговорила з керівниками нагальні питання навчальної та господарської діяльності.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися