Закарпаття чекає тиждень угорських страв
Про це під час прес-конференції розповіли організатори та учасники «Тижня угорських страв» – Шарлота Чізмар, заступник голови Закарпатської угорської туристичної ради, голова Берегівської районної спілки сільського туризму, Тібор Біров, власник готельно-ресторанних комплексів «Гелікон», «Шеркерт» та Ласло Пасторніцкий, власник піцерії «Іtalia snack & pizza».
За допомогою «Тижня угорських страв» Закарпатська угорська туристична рада має на меті популяризувати страви угорської національної кухні серед місцевого населення та туристів. У західно-європейських країнах така акція називається «Жирний четвер» і триває тільки один день. Закарпатська угорська туристична рада ж вирішила розширити акцію на чотири дні.
Цьогоріч акцію проводять з 28 лютого по 3 березня – за тиждень до початку Великого посту. У ці дні кожен зможе скуштувати страви угорської кухні зі знижкою 25 – 50 % у закладах-учасниках акції. Додамо, що 50% знижка триватиме протягом одного дня, у четвер, 28 лютого. Наразі участь в акції підтвердили 22 заклади Берегівського, Виноградівського, Мукачівського та Ужгородського районів.
Шарлота Чізмар розповіла, що основною метою Закарпатської туристичної ради захищати культуру, традиції угорської громади та сприяти розвитку туризму Закарпаття. Акція «Тиждень угорських страв» не лише популяризує гастрономічні цікавинки угорської кухні, а є й своєрідною рекламою закладів.
Крім того, гості акції матимуть змогу взяти участь у розіграші лотереї. Для цього потрібно надіслати на адресу Закарпатської угорської туристичної ради чек з відвідин ресторану під час «Тижня угорських страв». Переможці отримають цінні подарунки та поїздку за кордон.
Готельно-ресторанні комплекси Тібора Бірова вже далеко не вперше беруть участь в «Тижні угорських страв». Так, ресторан «Шеркерт» вже сім років поспіль пропонує відвідувачам знижки в дні проведення акції, а готель «Гелікон» – п’ять: «Ми отримали від участі лише позитив, це водночас і хороша реклама. До нас уже наперед дзвонять і бронюють столики на «Жирний четвер». Бувало й таке, що всі місця на цей день вже переповнені, тоді гості забирали їжу додому – знижка ж чудова».
Ласло Пасторніцкий вже втретє є учасником акції та закликає всіх підприємців долучатися. Він розповів, що в них є клієнти навіть зі Словаччини та Угорщини, які спеціально приїздять в його заклад саме під час проведення «Тижня угорських страв».
Власники сільських садиб, ресторанних комплексів та винних підвалів до 15 лютого ще мають нагоду зареєструватися для участі в акції. Після цього складатиметься відповідне меню зі вказаними знижками, яке й представлять гостям.
Вікторія КОПИНЕЦЬ, фото автора
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися