«Закарпаттяобленерго» нагадує про можливість звернення громадян
«Закарпаттяобленерго» нагадує споживачам про можливість звернення споживачів.
З метою підвищення якості обслуговування споживачів електричної енергії, більш оперативного реагування на звернення громадян та формування прозорого інформаційного середовища з питань розподілу/передачі електричної енергії, у ПрАТ «Закарпаттяобленерго» функціонує інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії (далі – ІКЦ) та діє «Гаряча телефонна лінія ПрАТ «Закарпаттяобленерго».
Отримати необхідну консультацію чи роз’яснення з питань розподілу/передачі, висловити зауваження, повідомити про факти розкрадання електричної енергії чи оскаржити неправомірні дії персоналу компанії можна за телефоном (0-312) 61-94-96. Адреса ІКЦ: Ужгородський район, с. Оноківці, вул. Головна, 57.
ІКЦ та «Гаряча лінія ПрАТ «Закарпаттяобленерго» працює:
– понеділок-п’ятниця: з 8:00 до 17:00 (обідня перерва: з 12:00 до 13:00) ;
– у неробочий час, а також у вихідні та святкові дні лінія працює в режимі автовідповідача із записом вхідних голосових повідомлень, які мають містити контактні дані та причину звернення.
У разі виникнення спірних ситуацій між споживачем та оператором системи з питань енергозабезпечення, для об’єктивного їх розв’язання, Ви маєте можливість написати звернення на Комісію, яка працює при Інформаційно-консультаційному центрі. До складу Комісії входять представники сектора НКРЕКП у Закарпатській області, Інспекції Держенергонагляду у Закарпатській області та ПрАТ «Закарпаттяобленерго». Отримати інформацію щодо порядку роботи Комісії ІКЦ можна звернувшись на «Гарячу телефонну лінію ПрАТ «Закарпаттяобленерго» за телефоном (0-312) 61-94-96.
Дирекція ПрАТ «Закарпаттяобленерго»
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися