У загальноукраїнському рейтингу комфортності міст Ужгород «пасе задніх»
Він опинився аж на 18 місці в рейтингу по комфорту серед 22 міст України.
Журнал “Фокус” опублікував 10-й, ювілейний рейтинг комфортності українських міст.
Переможцем цього року став Харків, який набрав 67,1 бал зі 100 можливих. На другому місці – Вінниця з 61,5 балами, на третьому – Київ (55,9 балів). Замикають першу п’ятірку Львів і Одеса (55,8 і 52,5 балів відповідно).
В цілому редакція журналу оцінила рівень життя в 22 українських обласних центрах.
Якість життя в містах оцінювали за сімома критеріями:
Економічне становище: співвідношення між середнім рівнем офіційної зарплати і вартістю базової споживчого кошика, ціна покупки і оренди однокімнатної квартири економ класу;
Легкість пошуку роботи і можливостей для отримання освіти: рівень зайнятості, кількість вузів і шкіл c високим рейтингом;
Оцінка якості муніципальних послуг городянами на основі четвертого всеукраїнського муніципального опитування, проведеного соціологічною групою “Рейтинг”;
Перспективи для ведення бізнесу на основі рейтингу інвестиційної привабливості міст за версією агентства “Євро-Рейтинг”;
Безпека проживання (рівень злочинності згідно зі статистикою МВС) ;
Транспортна інфраструктура: кількість авіа та залізничних маршрутів, число проходять через місто автомагістралей міжнародного значення;
Екологія: рівень забрудненості повітря, кількість небезпечних відходів.
“Наш рейтинг показав, що серед українських міст немає ідеального місця для життя. Але до ідеалу треба прагнути. І досвід міст, які потрапили у верхню частину нашого рейтингу, показує, що традиційні проблеми української урбаністики цілком вирішувані”, – говорить Євген Гордейчик, головний редактор журналу Фокус.
Ужгород
Підсумковий бал: 39,6. Населення: 115 тис.
– Близькість до Європи
– Хороша екологія
– Поганий стан доріг
– Низькі зарплати
Ужгород – найменш населений обласний центр країни. Однак дістатися до туди нелегко. Місцевий аеропорт, єдиний в Закарпатті, не працює вже кілька років. За словами міністра транспорту та інфраструктури Володимира Омеляна, президент поставив завдання запустити його до кінця 2018 року. Швидкісні поїзди в Ужгород досі не ходять, але транспортний комітет парламенту рекомендує залізничникам запустити сюди новий маршрут “Інтерсіті +” з Києва. Поки в Ужгород з інших регіонів країни доводиться добиратися на звичайних поїздах, проводячи в дорозі по 12-16 годин. На власному авто можна доїхати трохи швидше.
Судячи з усьогоі, через транспортні та інфраструктурних проблем жителі Ужгорода не завжди розділяють захоплені відгуки туристів про своє місто. Близько 60% респондентів проведеного недавно соціологічного дослідження групи “Рейтинг” вважають, що Ужгород – місто нереалізованих можливостей. Для вирішення проблем і розкриття потенціалу місцева влада взялася за розробку стратегії розвитку облцентру “Ужгород 2030”.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися