58862
12:30 27.062018

У загальноукраїнському рейтингу комфортності міст Ужгород «пасе задніх»

Життя 3838

Він опинився аж на 18 місці в рейтингу по комфорту серед 22 міст України.

Журнал “Фокус” опублікував 10-й, ювілейний рейтинг комфортності українських міст.

Переможцем цього року став Харків, який набрав 67,1 бал зі 100 можливих. На другому місці – Вінниця з 61,5 балами, на третьому – Київ (55,9 балів). Замикають першу п’ятірку Львів і Одеса (55,8 і 52,5 балів відповідно).

В цілому редакція журналу оцінила рівень життя в 22 українських обласних центрах.

Якість життя в містах оцінювали за сімома критеріями:

Економічне становище: співвідношення між середнім рівнем офіційної зарплати і вартістю базової споживчого кошика, ціна покупки і оренди однокімнатної квартири економ класу;

Легкість пошуку роботи і можливостей для отримання освіти: рівень зайнятості, кількість вузів і шкіл c високим рейтингом;

Оцінка якості муніципальних послуг городянами на основі четвертого всеукраїнського муніципального опитування, проведеного соціологічною групою “Рейтинг”;

Перспективи для ведення бізнесу на основі рейтингу інвестиційної привабливості міст за версією агентства “Євро-Рейтинг”;

Безпека проживання (рівень злочинності згідно зі статистикою МВС) ;

Транспортна інфраструктура: кількість авіа та залізничних маршрутів, число проходять через місто автомагістралей міжнародного значення;

Екологія: рівень забрудненості повітря, кількість небезпечних відходів.

“Наш рейтинг показав, що серед українських міст немає ідеального місця для життя. Але до ідеалу треба прагнути. І досвід міст, які потрапили у верхню частину нашого рейтингу, показує, що традиційні проблеми української урбаністики цілком вирішувані”, – говорить Євген Гордейчик, головний редактор журналу Фокус.

Ужгород

Підсумковий бал: 39,6. Населення: 115 тис.
– Близькість до Європи

– Хороша екологія

 

 

– Поганий стан доріг

– Низькі зарплати

 

 

Ужгород – найменш населений обласний центр країни. Однак дістатися до туди нелегко. Місцевий аеропорт, єдиний в Закарпатті, не працює вже кілька років. За словами міністра транспорту та інфраструктури Володимира Омеляна, президент поставив завдання запустити його до кінця 2018 року. Швидкісні поїзди в Ужгород досі не ходять, але транспортний комітет парламенту рекомендує залізничникам запустити сюди новий маршрут “Інтерсіті +” з Києва. Поки в Ужгород з інших регіонів країни доводиться добиратися на звичайних поїздах, проводячи в дорозі по 12-16 годин. На власному авто можна доїхати трохи швидше.

Судячи з усьогоі, через транспортні та інфраструктурних проблем жителі Ужгорода не завжди розділяють захоплені відгуки туристів про своє місто. Близько 60% респондентів проведеного недавно соціологічного дослідження групи “Рейтинг” вважають, що Ужгород – місто нереалізованих можливостей. Для вирішення проблем і розкриття потенціалу місцева влада взялася за розробку стратегії розвитку облцентру “Ужгород 2030”.

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах