30272
15:10 26.042017

В Ужгороді відкрито перший сучасний Центр обслуговування клієнтів газової компанії

Життя 2147

image124 квітня в Ужгороді на вулиці Погорєлова, 2 відкрито перший у регіоні Центр обслуговування споживачів природного газу. Відтепер майже 63,5 тисячі мешканців Ужгорода та Ужгородського району зможуть швидко і якісно отримати консультації та здійснити усі необхідні операції: від оплати за послуги до отримання технічних умов на приєднання до мереж. Якісний сервіс для споживачів «Закарпатгазу» забезпечуватиме кваліфікований персонал компанії.

У Центрі, який працює в форматі «відкритий простір», створені комфортні умови для клієнтів: просторе приміщення, приємний інтер’єр, зручна зона очікування, дитячий куточок, можливість на місці скористатися онлайн-послугами компанії. Зокрема, у залі для споживачів розміщено термінал електронної черги, монітори для реєстрації у веб-сервісі «Особистий кабінет» та термінали для сплати за газ. За потреби консультанти Центру завжди допоможуть споживачам скористатися ними. Окрім того, для зручності людей з інвалідністю в Центрі передбачено спеціальний пандус.

«Пріоритетним напрямом діяльності компанії залишається запровадження європейських стандартів обслуговування споживачів на усіх рівнях, – розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Закарпатгаз» Тетяна Королович. – Особливу увагу в нашому Центрі приділено зручному зонуванню, щоб клієнт міг легко орієнтуватися всередині приміщення. Тож «абонслужби» з довжелезними чергами мають залишитися у минулому».

Однією з новинок Центру стала автоматизована електронна черга. Ужгородці вже встигли скористатися новацією та оцінити її переваги. Програмне забезпечення дозволяє зручним чином розподіляти клієнтські потоки, а електронні табло за допомогою візуального та голосового повідомлення поінформують споживачів щодо номеру місця вільного фахівця. Такий сервіс мінімізує час очікування споживача в черзі.

Менеджери з обслуговування надають повний перелік послуг компанії: від інформації щодо стану особового рахунку й надання споживачеві необхідних довідок до оформлення документів для під’єднання газового обладнання, його ремонту тощо.

Режим роботи Центру обслуговування клієнтів ПАТ «Закарпатгаз» – з понеділка по п’ятницю з 8.00 до 17.00. Обідня перерва – з 12.00 до 13.00. Адреса Центру: м. Ужгород, вул. Погорєлова, 2 (вхід зі сторони вулиці Годинки). Якщо ж споживачу необхідна термінова консультація у вихідні дні, він завжди може зателефонувати до контакт-центру компанії за багатоканальними номерами телефонів (0312) 48 83 04 та (067) 01 03 104.

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах
Новини
1 мільярд 338 мільйонів гривень – закупівлі на таку суму закарпатські аудитори перевірили за 10 місяців цього року
10:21
Через продовження ремонтних робіт ужгородська «Червениця» знову без води
09:46
Прикордонники затримали чоловіків, які намагалися перепливти Тису
09:23
У Мукачеві відзначили кращих працівників галузі культури
09:00
На Закарпатті судитимуть жінку за незаконний продаж підакцизних товарів
08:45
Закарпаття з робочим візитом відвідав голова Сумської обласної ради Олексій Романько
08:30
На Закарпатті привітали з професійним святом працівників культури і майстрів народного мистецтва
18:11
Безкоштовні обіди для учнів початкових класів: як працює новація в Ужгороді
17:59
На Рахівщині вогнеборці ліквідували значну пожежу в будинку
17:50
На Закарпатті з першим офіційним візитом перебуває голова Національного агентства з питань запобігання корупції
17:03
Всі новини