2398
16:49 22.042016

Понад 66 тисяч звернень закарпатців опрацював контакт-центр «Закарпатгазу»

Життя 2092

784211b25022e8724081ad80d22d0e9b_0За півроку з дня заснування оператори контакт-центру ПАТ «Закарпатгаз» опрацювали понад 66,2 тисячі звернень споживачів природного газу. Ще одним сервісом компанії – «Особистим кабінетом» – наразі користуються 16,3 тисячі клієнтів.

З жовтня минулого року у споживачів природного газу з’явилася можливість отримати якісні консультаційні послуги за єдиним номером контакт-центру (0312) 48-83-04. Звернутись за порадою до операторів контакт-центру можна щоденно з 8:00 до 20:00.

Сервіси «Особистий кабінет» та контакт-центр створені з метою поліпшеня обслуговування споживачів. З їх допомогою клієнти мають можливість зручно та швидко отримати широкий спектр послуг, що дозволяє вирішувати багато питань, не виходячи з дому чи офісу. Наприклад, зареєструвавшись в «Особистому кабінеті», споживачі отримують можливість самостійно контролювати стан власного особового рахунку, щомісячно передавати показання лічильника газу, бачити нараховані пільгу та субсидію й оплачувати за газ онлайн безпосередньо з кабінету. Окрім того, клієнти мають можливість провести звірку наявних газових приладів, завантажити та роздрукувати рахунок за газ, поставити запитання фахівцям газової компанії, записатись на прийом до керівництва та висловити побажання стосовно роботи «Закарпатгазу». Сервіс постійно вдосконалюється, враховуючи пропозиції споживачів.

До того ж, з березня поточного року для клієнтів компанії працює система інтерактивного голосового меню IVR, яка дозволяє надавати найбільш важливу інформацію для споживачів газу цілодобово. В цьому випадку за допомогою тонального набору та голосових повідомлень можна отримати відомості про тарифи та ціни на газ, передати показання лічильника, дізнатись інформацію про правила безпечного поводження при користуванні газовими приладами тощо.

Усього за шість місяців роботи споживачі Закарпатської області звертались з приводу отримання інформації за платіжними документами 13,1 тисячі разів, з питань отримання інформації щодо пільг та субсидій – у 1,4 тисячі випадках. З приводу реєстрації у веб-сервісі звернулись 2,5 тисячі споживачів газу, за консультацією із загальних питань – понад 5 тисяч клієнтів. З питань звірки газоспоживаючого обладнання та типорозміру лічильників зафіксовано 105 звернень закарпатців.

Безперечно, найбільш затребуваною функцією наявних сервісів є можливість швидкої та зручної передачі показань лічильника газу. Так, у телефонному режимі передали показання понад 40,3 тисячі разів, електронною поштою та СМС-повідомленнями 360 та 146 разів відповідно. Через інтерактивну систему IVR передали показання приладу обліку 212 клієнтів Товариства.

  • «Ми завжди прислухаємось до побажань наших клієнтів і намагаємося їх реалізувати, адже прагнемо постійно покращувати якість послуг, які надаємо, ставати більш відкритими і доступними. Вдосконалюється як робота «Особистого кабінету», так й інших сервісів. На численні прохання клієнтів плануємо впровадження нової функції – об’єднання декількох особових рахунків в одному кабінеті. Сподіваємося, це дасть можливість молоді допомагати своїм рідним та близьким, які не мають доступу до Інтернету. Минулого місяця запровадили дистанційну форму передачі показань лічильника СМС-повідомленнями на короткий номер 7104», – констатує начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Закарпатгаз» Тетяна Королович.

Нагадаємо, звернутися із запитанням можна зареєструвавшись в онлайн-сервісі на сайті 104.ua використовуючи систему повідомлень. Також можна надіслати лист на електронну адресу contact@zk.104.ua або зв’язатись із оператором контакт-центру за номером (0312) 48-83-04. За цим же номером, з 1 по 5 число кожного місяця, можна передати показання лічильника газу. До речі, передати показання можна й вищезазначеними дистанційними способами, які ще не набули популярності – електронною поштою, СМС-повідомленнями на номер 7104 та, звісно, використовуючи функціонал онлайн-сервісу.

Для тих, хто зацікавився сервісом «Особистий кабінет» – зареєструватися в ньому можна на сайті 104.ua.

За додатковою інформацією звертайтесь до

фахівця із зв’язків з громадськістю

Юрія Ломакіна

тел.: 067 244 65 90

E-mail: press@zkgas.com.ua

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах