Топ-10 найпопулярніших карнавальних костюмів у запитах закарпатців
Яндекс вивчив запити мешканців Закарпаття про карнавальні костюми. Виявилося, активно цікавитися карнавальним вбранням закарпатці починають ще у жовтні – десь напередодні Хелловіна, – а після дня Усіх Святих беруться за пошук новорічних костюмів: уже в середині грудня інтерес до теми сягає піку. Протягом першого зимового місяця українці запитують Яндекс про карнавальне вбрання приблизно утричі частіше, ніж зазвичай. Загалом у грудні з України на цю тему надходить майже мільйон запитів.
Якщо говорити про костюми для дітей, закарпатців більше хвилює, у що одягнути хлопчиків, про новорічне вбрання для дівчаток запитують у кілька разів рідше. Люди хочуть знайти фото костюмів, де їх придбати або як зробити своїми руками, рідше цікавляться, де взяти в оренду. Швидкість виготовлення не повинна шкодити зовнішньому вигляду: разом зі словами «зробити власними руками швидко» часто зустрічається ще й «красиво».
Топ-10 найпопулярніших карнавальних костюмів у запитах закарпатців виявився досить традиційним:
- Дід Мороз
- Янгол
- Гномик
- Фея
- Снігуронька
- Сніжинка
- Зайчик
- Лисичка
- Снігова королева
- Білочка
Незважаючи на те що закарпатці віддають перевагу уже звичним новорічним образам, на їхні пошукові запити впливають і нові тренди.
Так, цього року користувачі із Закарпаття запитували Яндекс про костюми таких сучасних героїв із фільмів та ігор:
[новорічні костюми асасинів]
[костюм супермена на новий рік]
[як зробити костюм залізної людини]
[купить костюм ниндзяго джея]
[новорічні костюми спайдермен картинки]
А ось кілька прикладів незвичайних, рідкісних запитів закарпатців про карнавальні костюми:
[костюм вітру для хлопчика]
[костюм сніжної кулі]
[костюм круглого колобка з губки]
[зробити костюм пальми]
[костюм репера для дітей]
[як ся має убирати баба яга та у який костюм]
[костюм басового ключа]
[новорічний костюм бридоти]
[як зробити костюм місяця дитині]
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися