На Тячівщині оголосили конкурс на кращий туристичний логотип району
Тячівська районна військова адміністрація оголосила конкурс на розробку кращого туристичного логотипу під назвою «Тячівщина – соляний оберіг України». Подати заявки та творчі роботи можна до 15 грудня 2025 року.

Мета конкурсу – створення унікального туристичного бренду Тячівщини, який відображатиме її природне багатство, історичну спадщину, культуру та ідентичність.
«Ми розпочинаємо формування туристичного іміджу Тячівщини. Сіль — це символ життя, чистоти й сили, оберіг нашого народу. Саме тому бренд має стати знаком автентичності та гідності краю», — зазначають у районній адміністрації.
Участь у конкурсі можуть узяти художники, дизайнери, краєзнавці та всі, хто бажає долучитися до створення сучасного символу Тячівщини.
Основні етапи конкурсу:
- дослідження локальної ідентичності (культура, історія солеваріння, фольклор) ;
- створення концептуальних ескізів;
- громадське обговорення;
- затвердження логотипу та брендбуку;
- презентація бренду з показом логотипу й сувенірної продукції.
У логотипі пропонують використати образи соляних кристалів, сонця, гір, річки Тиси, місцевого орнаменту чи щита-оберегу в блакитно-золотих тонах.
Роботи приймаються до 15 грудня 2025 року на електронну адресу: ekonomikatyachivrda@gmail.com, або у відділі ЖКГ, економіки та агропромислового розвитку РВА (м. Тячів, вул. Незалежності, 30, каб. 317).
Деталі конкурсу, Положення та форма заявки доступні на офіційному сайті Тячівської РДА:
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися