Робота архівного відділу Ужгородської міської ради: оновлення умов та результати діяльності
В архівному відділі Ужгородської міської ради зберігається майже 32,5 тисячі справ зі 128 фондів, найстаріші з яких датовані 1944 роком.
Минулого року, завдяки фінансуванню з міського бюджету, було проведено масштабні роботи з оновлення архівосховища, розташованого на вулиці Устима Кармелюка, 7. Зокрема, здійснено ремонт приміщень, закуплено нові металево-розбірні стелажі та коробки для зберігання документів, встановлено сучасну пожежно-охоронну сигналізацію, кондиціонери, а також оновлено санітарні вузли.
Начальниця відділу Тетяна Мар’їна зазначила, що найбільший інтерес у громадян викликають документи, що стосуються діяльності Ужгородської міської ради та виконавчого комітету, зокрема щодо:
перейменування вулиць,
присвоєння поштових адрес,
виділення та оренди земельних ділянок,
оформлення права власності на нерухомість.
За словами начальниці відділу, протягом 2024 року до архіву надійшло 520 запитів від фізичних та юридичних осіб, усі заявники отримали відповіді, завірені копії або скановані документи.
Архівний відділ також займається пошуком документів з особового складу підприємств і установ, які збанкрутували або перебувають у процесі банкрутства. Це особливо важливо для громадян, які потребують довідок соціально-правового характеру. Лише у минулому році було встановлено місцезнаходження документів 13 установ-банкрутів Ужгорода.
Працівники архівного відділу продовжують виконувати свої основні завдання: створення належних умов для зберігання документів, поповнення фондів, активне використання матеріалів Національного архівного фонду та забезпечення їх належного зберігання.
Про це повідомляє відділ інформаційної роботи Ужгородської міської ради.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися