Для Ужгорода створять унікальні промопродукти і розроблять стиль міста
В Ужгородському прес-клубі відбулося засідання, головною темою стало створення власного стилю Ужгорода.
До Дня міста ініціативна група організацій “Культурна ініціатива Коло”, “Фортеця”, промо-група “Outsider”, промо-група “VOICE”, “Екстремальні забіги Карпатами”, “Культурна платформа Закарпаття”, Olivye House створили низку унікальних продуктів для туристичної промоції міста. А саме: фільтр міста у digital art, що є початковим матеріалом для першого графічного роману міста з першими супергероями Унгвару; квест “САД” який спрямований на розвиток сімейних цінностей через режим гри, аналогів якому немає в Україні, перший брендовий принт міста Ужгород. В якому
Створений перший сучасний техно-біт міста у поєднанні з українською обрядовою піснею “Вербова дощечка”, музика написана спеціально під пісню і має місцевий (срібний) колорит звучання; створений перший флуоресцентний пейзаж міста Ужгород, що світиться вночі та ще кілька цікавих речей.
Євген Забарило, ГО “Культурна ініціатива Коло” розповів, що загалом локація «Унгвар стайл» до Дня міста зібрала близько 80 митців. Двоє з них – Юлія Ковач і Михайло Гержик – створили «принт міста». Він створений саме для пар. Їх загальний концепт – розвиток сімейних цінностей та надання їм сучасного звучання. Унг – це Ерделі, а Вар – це Клара Балог. Ерделі – серце «Унг», а Клара Балог – жінка “Вар”.
Олександра Кузнецова, представник «Фортеці» розповіла: «Квест “САД” до Дня міста став нашим першим проектом для дорослих. Задіяні були тільки пари “Садівник” він і “Квітка” вона. Цікаво було дивитися на кожну пару, коли, наприклад, треба було читати зізнання Ромео Джульєтті. Видно було, що жінки відвикли від того, щоб їм читали вірші. Пари разом вирішували спільні питання, зізнавалися у коханні. Переможці отримали приз – поїздку у Будапешт на вихідні».
Євген Штайнер, промо-група «Outsider» сказав: «Ми намагалися підкреслити, що є молоді люди, яким треба приділити увагу. На Дні міста було представлене сучасне звучання тих стилів, які повинні були присутні у місті, окрім масмаркету. Якісний контент також повинен бути присутнім. І таких груп у місті дуже багато. Плануємо запустити проект «відкритий мікрофон», щоб усі – від електронщиків до етно-фолку мали можливість показати свою творчість людям».
Євген Забарило розповів також про графічний роман міста.
Графічний роман, як напрямок був створений Аланом Муром і Дейвом Гіббсонсом. Він базуватиметься на образах ужгородських митців. «Талант – іе буде як суперсила кожного митця, за рахунок якої ці люди, об’єднавшись, будуть створювати унікальні доленосні рішення у вигляді творчих продуктів. Як це було зі створенням принту для Ужгорода».
Маріан Стегура, митець додав: «Ми стоїмо на порозі цікавих змін. Митці об’єдналися і починають щось робити у рамках «культурного фронту». Ми мусимо воювати, але іншим методом, ніж на Сході. А саме творчістю, талантом».
Креативні індустрії сьогодні розвиваються в Києві надзвичайно стрімко. І Ужгород має шанс розвиватися не за зразком Києва, наприклад, а створювати свій унікальний контент. Саме він має шанс на економічну капіталізацію за рахунок туристичної промоції міста, що відкриє можливість на успіх і відомість для молоді міста», – каже Є. Забарило.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися