164084
17:03 10.062024

Цифрова трансформація, сталий розвиток та інклюзивність у сфері вищої освіти: в УжНУ відбулася експертна зустріч

Життя 562

В Ужгородському національному університеті відбулося проведення фокус-групового дослідження в рамках проєкту «Переосмислення (RE-DIRECTION) вищої освіти в цифровому контексті та актуалізація загальної інклюзивної та зеленої структури на основі найкращих практик та політичних рекомендацій ЄС». Мета дослідження полягає в тому, щоб отримати інформацію від зацікавлених сторін у виявленні прогалин в навчальних програмах та планах ЗВО України в питаннях цифрової трансформації, сталого розвитку та інклюзивності.

В зустрічі взяли участь проректор УжНУ з науково-педагогічної роботи Ігор Король, Директорка департаменту освіти та науки, молоді та спорту в Закарпатській області Мар’яна Марусинець, декан факультету історії та міжнародних відносин Віталій Андрейко, заступник декана факультету історії та міжнародних відносин Михайло Шелемба, керівниця відділу міжнародних зв’язків УжНУ Оксана Свєженцева, Голова правління Центру аналізу регіональних ризиків, провідний науковий співробітник сектору досліджень Західного регіону НІСД Анатолій Головка, директорка Центру зі сталого розвитку УжНУ Ганна Мелеганич, керівниця Центру гендерної освіти УжНУ, координаторка Коаліції 1325 Закарпаття Маріанна Колодій, голова Ужгородської молодіжної ради Олена Біланіна, спеціалістка Центру інновацій та розвитку УжНУ, експертка з питань доступності в Громадському холдингу «ГРУПА ВПЛИВУ» Марина Сташина-Неймет та заступник голови студентської ради ФСН, експерт агентства із забезпечення якості вищої освіти Антон Радько.

На зустрічі розглянули питання, які стосуються цифровізації, сталого розвитку та інклюзії. Обговорення з стейкхолдерами під час фокус-групи дозволило ідентифікувати низку проблемних питань пов’язаних з трьохфазним спектром цифровізації, сталого розвитку та інклюзії в українських ЗВО, зокрема в УжНУ. Керуючись своїм досвідом вони змогли окреслити коло нагальних питань, які потребують покращення та вирішення в сучасних умовах у освітньому навчальному середовищі. Учасники обговорення запропонували ідеї/рекомендації для усунення прогалин у навичках цифровізації, сталого розвитку та інклюзивності.

Експерти розглянули питання інклюзії, зокрема тих сфер, яких наразі бракує в освітніх, професійних програмах і стандартах, наскільки впевнено студенти та працівники використовують цифрові інструменти та програмне забезпечення, які ініціативи та практичні заходи спрямовані на інтеграцію сучасних цифрових технологій в освіту та питання врахування освітньо-професійними програмами європейської парадигми сталого розвитку.

Проєкт RE-DIRECTION (ERASMUS-EDU-2023-CBHE-STRAND-2) реалізується в ДВНЗ «УжНУ» разом з 15 партнерами з України, Грузії, Німеччини та Греції і передбачає трансформаційну роботу над питаннями, що виникли після розширення використання цифрових технологій у вищій освіті, залучаючи національних акторів та зацікавлених сторін для демонстрації потреб різних вищих навчальних закладів України та Грузії, а також на рівні країни в цілому. Мета проєкту – навчити персонал і викладачів щодо розроблених перероблених навчальних програм і розробити рекомендації щодо політики з питань підключення віддалених ВНЗ, з кінцевою метою однаково задовольнити потреби ринку праці, а також потреби студентів, відповідати основним навичкам необхідних на робочих місцях, адаптуватися до швидкозмінних вимог на робочому місці і розвивати інноваційні навички. RE-DIRECTION має на меті посилити українські та грузинські університети інноваційними формами викладання шляхом змін та оновлення поточних навчальних програм, що охоплюють питання цифровізації, сталого розвитку та інклюзії.

Інформаційно-видавничий центр УжНУ

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах