149158
11:06 30.062023

У Хусті НМТ на 200 балів склали всього 9 випускників. Історія успіху Ольги Анишинець

Життя 8155

У цьому році скласти Національний мультипредметний тест на максимальні 200 балів було непросто. Багатьом учням довелося пережити стрес через повітряну тривогу, хтось же – зазнав розчарування через «зависання» програми». Кажуть, через кібератаки. Як би там не було, та на Закарпатті є щасливці, кому поталанило… Утім фортуна тут мала тільки другорядне значення, адже головним чинником є рівень знань. Саме він і засвідчив, хто матиме серйозний «бонус» при вступі до університету.

Випускниця Хустської ЗОШ №4 Ольга Анишинець отримала омріяні 200 балів із української мови. До НМТ дівчинка готувалася довго і наполегливо. Вона та її наставниця Тетяна Гангур поділилися з «Карпатським об’єктивом» історією успіху та деталями підготовки до тестування.

Система «вилетіла» на цілих 40 хвилин

Найвищий бал з української мови Оля, як і всі випускники, отримати прагнула. Але, як каже вона сама, одного бажання для цього, звісно ж, недостатньо.

«До НМТ я почала готуватися два роки тому. Зокрема, з української мови. Додаткові заняття з математики та біології відвідувала тільки рік. За цей час пройшла дуже багато тестів, навіть важко назвати точну кількість. Важлива також теорія, саме засвоєння знань. Останні 5 місяці я взагалі від тестів майже не відходила, тобто практикувалася кожну вільну хвилинку, аби більше всього засвоїти», – розповіла дівчинка «Карпатському об’єктиву».

Загалом з усіх шкільних дисциплін Ольга Анишинець найбільше любила українську мову.

«Мені все вдавалося легко, бо я люблю мову, – наголосила вона. – Не нарікаю ні на що, було цікаво. Хоча й працювала над собою багато».

Щодо труднощів, то хустянка запевняє, що найбільш складним моментом була не сама підготовка до НМТ, а власне проходження тестування.

«У мене «полетіла» система, коли складала мультипредметний тест. Неймовірно хвилювалася, що це вплине на результат. Із системи мене «викинуло» на цілих 40 хвилин! Для мене це стало чималим стресом! На щастя, у той день хоч не було повітряних тривог. У першу чергу відповідала на питання з української мови, бо для мене це було найлегше і я почувалася найбільш впевнено. Потім взялася за математику, а відтак – за біологію. Що ж стосується процесу підготовки до НМТ, то найважче було правильно розподілити час, аби встигнути і домашні завдання із інших дисциплін виконувати, і проходити тести», – зізналася Оля.

Утім дівчинці час від часу вдавалося викраяти вільну хвилинку і на особисті захоплення, хоча не завжди…

«Останні місяці були складними у плані завантаженості. Часу на щось інше, крім навчання… практично не було. Треба було наполегливо займатися, але я ні про що не шкодую. Результат себе виправдав!», – посміхається вона.

Вдома, за словами Ольги Анишинець, успіхам дочки батьки дуже зраділи.

«Батьки страшенно хвилювалися за мене, а потім відчули полегшення, – зізнається хустянка. – Я й сама була неймовірно рада, адже перед тестуванням не ставила перед собою таку високу планку, боялася, що потім доведеться низько падати. Звісно, хотілося здати добре, але на 200 балів не очікувала. Коли ж побачила, що правильні відповіді 45 із 45, почала тремтіти. Вийшла із аудиторії і розплакалася. Одразу зателефонувала Тетяні Василівні Гангур, своїй вчительці і завучці школи, потім повідомила приємну новину мамі і все ще сльози текли по щоках. Але це через радісні емоції!».

У перспективі Оля планує стати лікаркою-стоматологом. А майбутнім випускникам дівчинка дала кілька порад із власного досвіду.

«На мою думку, перше – поставити перед собою мету і йти до неї, не зволікати з часом, а готуватися. Друге – практика. Потрібно проходити багато тестів і вдосконалювати себе, бо це – також важливо. І, третє – знаходити хоч кілька годин на добу для відпочинку, адже це також потрібно для нашого мозку», – запевнила вона.

Плакала, коли дізналася

Про те, що Ольга Анишинець завжди була відповідальною і добре вчилася, розповіла і її вчителька української мови та літератури Тетяна Гангур.

«Оля завжди була мовчазною, але наполегливою. Перемагала на різних конкурсах, де показувала високий рівень знань, це і Міжнародний конкурс знавців української мови імені Петра Яцика, і всеукраїнські предметні олімпіади (2 і 3 місця) ІІ етапу. Крім того, вона дуже відповідальна, наполеглива і працелюбна. Тепер не можна учневі просто дати вивчити параграф, дітей треба зацікавити. Олю та її однокласників я вчила з 5 по 11 клас. Ми з усіма учнями загалом дуже багато працювали, застосовували так зване «перевернуте навчання» – вдома школярі самі вчили правила, а на уроках ми виконували різні завдання, тести. У форматі НМТ ми практикувалися дуже інтенсивно, один урок на тиждень обов’язково був присвячений тестуванню. Моїм основним завданням було пояснити школярам, що зараз кожен сучасний українець зобов’язаний на високому рівні знати рідну мову. Це – престижно і важливо. Радію, що вихованці мене зрозуміли і в нас уроки мови проходили насичено та цікаво, діти дійсно відповідально ставилися до всіх завдань», – зізнається «Карпатському об’єктиву» вчителька.

Також, за її словами, для ефективної співпраці з сучасним учнем, вчитель змушений користуватися відповідними технологіями, аби йти в ногу з часом.

«Ми використовували для успішної комунікації і Classroom, і Viber, і Telegram, підключалися до різних онлайн-платформ, були учасниками «Школи Кевін», школи «Я в курсі». Тому… що таке НМТ, які можуть бути питання у тестах – усі мої випускники знали, бо справді наполегливо працювали протягом всього 11 класу. Ми у школі пройшли не менше 300 варіантів тестів із української мови. Думаю, дякуючи цьому Ользі Анишинець було нескладно отримати максимальний бал», – запевнила вона.

Також Тетяна Гангур розповіла і про свою першу реакцію на те, що її вихованиця склала НТМ з української мови на 200 балів.

«Так склалося, що першою зателефонувала не Оля, а заступниця директора з іншої школи. Вона мене привітала і сказала, що маю 200-бальницю, прізвище дівчинки їй не було відоме. Я зразу зрозуміла, про кого йде мова. Ми навіть не встигли про все поговорити, як чую, дзвонить хтось. Дивлюся, моя Олечка. Дівчинка дуже раділа, зразу розплакалася. Вона дякувала за все. Почала її вітати і втішати одночасно. Зізнаюся чесно, плакала і я… від щастя!», – запевнила педагогиня.

Загалом, як переконана пані Тетяна, Оля щиро прагнула гарно скласти НМТ, наголошувала, що не хоче підвести свою наставницю.

«Ольга дуже хоче бути медиком, тому я щиро бажаю їй, аби всі мрії вдалося втілити в життя. Вона заслуговує на фах, який обрала і, впевнена, буде чудовим спеціалістом, адже має для цього найкращі особисті якості! Її працьовитість насправді вражає!», – запевнила Тетяна Гангур.

Тож хочеться щиро побажати, як Ользі Анишинень, так і всім закарпатським випускникам, аби все задумане здійснилося, щоб кожен обрав саме свою стежку і йшов нею гідно, долав нові висоти і приносив користь суспільству.

Як повідомила «Карпатському об’єктиву» начальниця управління освіти, релігій та у справах національностей Олеся Калинич, у Хусті НМТ на 200 балів склали 9 випускників шкіл громади.

«Вітаємо наших учнів та учениць, їхніх учителів та батьків із 200 балами за результатами НМТ, – наголосила вона. – У цьому році найвищі бали отримали четверо випускників Хустського багатопрофільного ліцею №1 імені Івана Магули, а саме: Валерій Юрик та Валерія Дудаш (українська мова), Василь Коста (математика) та Стефанія Кричфалушій (історія України); двоє учнів Хустської спеціалізовано школи №1 імені А. Волошина: Дарина Цупанич (історія України) та Галина Лукачко (українська мова), а також по одному вихованцю Хустської ЗОШ №2 – Артем Деяк (історія України), Хустського ліцею №3 – Крістіна Гаврило (історія України) та ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 – Ольга Анишинець (українська мова). Щасливої дороги усім випускникам!».

Марина АЛДОН

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах