У Берегові провели щорічну конференцію педагогів дошкільних навчальних закладів. Фото
24 червня у стінах Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ організували конференцію педагогів. Участь у семінарі взяло близько 70 педагогів. Більша частина з них була присутня онлайн, проте близько 20 педагогів перебували в одній з аудиторій інституту, де й проводили зустріч.
Учасники заходу ділилися провідними методиками проведення навчально-виховного процесу для дошкільнят. Організатором виступило Закарпатське угорськомовне педагогічне товариство, яке вже протягом більше ніж тридцяти років служить справі закарпатських педагогів.
Як розповідає Єва Габода, керівниця відділу методології дошкільної педагогіки Закарпатського угорськомовного педагогічного товариства, з року в рік, для конференції намагаються обрати тему, яка б стала в нагоді педагогам під час роботи з дошкільнятами. Цього року обрали різні напрямки мистецтва – від музики до образотворчого та акторського вмінь.
«Протягом останніх двох років освітній процес кардинально змінився, перейшов в онлайн площину. Це вимагало нового бачення та розуміння матеріалу, його подачі. Тому ми подумали, що було б цікаво проводити заняття пов’язуючи їх з мистецтвом, тим самим викликати інтерес до пізнання нового дошкільнятами.
Діти віком від 3 до 6 років прагнуть відчувати себе у безпеці, поряд з рідними чи вихователями у садочку. А розповідь цікавої казки, виконання відомої мелодії, малювання чи ліпка, дасть їм це відчуття. Саме тому, зважаючи на ситуацію в країні, важливо звертати увагу на такі аспекти, внести барви у навчально-ігровий процес», – каже Єва Габода.
Юліанна Кіш, одна з викладачок Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ зазначила, що дошкільнята під час своїх занять мають отримувати насолоду та враження: «Як викладачка музики та педагог намагаюся прививати своїм студентам, які в майбутньому займатимуться з дітьми, розуміння важливості використання музики у вихованні. Я раджу не відділяти музику від інших дошкільних занять – все має бути в комплексі, тоді й принесе найбільший результат. До прикладу, не тільки керівник хору чи педагог з вокалу має співати з дітьми, а й інші вихователі, які проводять решту цікавих занять у садочку».
На думку пані Юліанни першочергова ціль – створити для дітей таке середовище, в якому вони мали б бажання займатися музикою. Ключем до цього є правильна підготовка педагогічних працівників, тож на конференції намагалися розширити знання педагогів практичними цікавинками – заняттями з вокалу, ритміки та віршування.
Загалом учасники конференції заслухали виступи щодо важливості використання елементів музики, народного мистецтва та візуалізації у роботі з дошкільнятами. Крім того, педагоги самі виконали певні завдання та отримали в користування цікаві ідеї для подальших занять з дітьми.
Вікторія КОПИНЕЦЬ
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися