В Мукачівській тергромаді всі села працюватимуть в електронному реєстрі документообігу
З 1 січня 2021 року всі населені пункти Мукачівської міської територіальної громади працюватимуть у єдиному реєстрі документообігу
На позачерговій сесії міської ради депутати затвердили Положення про Реєстр Мукачівської міської територіальної громади. Реєстр створений на базі комп’ютерної програми «Автоматизована система управління документами ДОК ПРОФ 3». До єдиної інформаційної системи вносять всі необхідні дані жителів Мукачівської міської ТГ. Це значно полегшує та пришвидшує роботу адміністраторів ЦНАПу при наданні жителям громади адміністративних послуг.
Завданнями реєстру є забезпечення первинного обліку жителів Мукачівської міської ТГ, автоматизація процесів реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичної особи, актуалізація даних в Єдиному державному демографічному реєстрі, ведення електронної картотеки з питань реєстрації осіб, спрощення процедур надання адміністративних послуг та забезпечення статичного обліку жителів Мукачівської міської територіальної громади. Формування та ведення реєстру жителів громади забезпечує Центр надання адміністративних послуг Мукачівської міської ради.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися