До уваги споживачів: режим роботи Центрів обслуговування клієнтів «Закарпатгазу» у травні поточного року
Графік роботи Центрів обслуговування клієнтів у травні поточного року.
28 травня (понеділок) – вихідний день. З 29 травня компанія працює у звичайному режимі – прийом клієнтів у Центрах обслуговування здійснюватиметься за звичайним графіком – з 8.00 до 17.00 за к. ч.
Нагадаємо: з початку травня цього року обслуговування споживачів природного газу Закарпатської області у Центрах обслуговування клієнтів компанії здійснюється без обідньої перерви, повідомив “Карпатському об’єктиву” Ломакін Юрій Олексійович, фахівець із зв’язків з громадськістю.
Окрім того, для отримання дистанційної консультації та допомоги операторів працює контакт-центр компанії.
Щоденно, з 8.00 до 20.00 за к. ч. (без вихідних та святкових днів) споживачі природного газу можуть зв’язатися з операторами за номерами телефонів багатоканальної лінії (0312) 48 83 04 та (067) 01 03 104. Додатковою можливістю для клієнтів компанії, які бажають отримати онлайн-консультацію є також існуючий веб-сервіс «Особистий кабінет» на сайті 104.ua та мобільний додаток для Android – 104 Mobile, який можна завантажити за посиланням Google Play.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися