В Мукачеві запрацювала електронна черга на отримання закордонних паспортів
У Мукачівському міськвідділі міграційної служби краю запустили електронну чергу з отримання адміністративної послуги. Це централізований сервіс ДМС України, який вперше став доступний на території області.
Поки що електронна черга працює в тестовому режимі. На сьогодні записатися на отримання послуги з оформлення паспорта громадянина України у формі ID- картки можна безпосередньо у Мукачівському підрозділі через термінал. За тиждень це можна буде зробити і через Інтернет на сайті Державної міграційноі служби України. Запис на отримання послуги з оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон стане доступним найближчим часом.
Електронна черга з отримання адміністративної послуги це сучасний сервіс, що має на меті покращення рівня обслуговування громадян. Передусім, робить процес прийом документів більш прозорим і зручним для громадян, не виникатиме конфліктних ситуацій в процесі очікування обслуговування. Електронна черга допомагає і організації роботи працівників. Згідно досліджень швидкість обслуговування відвідувачів збільшується на 25-30 відсотків, – інформує Ольга Поштак, головний спеціаліст із зв’язків з громадськістю та ЗМІ ГУДМС України в Закарпатській області.
Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.
Підписатися