ko.net.ua

Брифінг у Закарпатській ОДА (ОВА) щодо ситуації із переселенцями

????????????????????????????????????

Про ситуацію із вимушеними переселенцями, які прибувають на Закарпаття, сьогодні, 25 лютого, розповів на брифінгу заступник голови Закарпатської обласної військової адміністрації Петро Добромільський

– При Закарпатській ОВА діє цілодобовий гуманітарний штаб для розміщення евакуйованих осіб. За оперативною інформацією щодо поселення й отримання допомоги можна звертатися за номером +38 (096) 284 33 68

– Працюємо цілодобово.

– Діє розгалужена система колцентрів – обласний та 6 районних.

– У містах, кожній ОТГ цілодобово працюють спеціалісти, які приймають заявки на розселення, щоб люди не очікували і мали можливість десь зупинитися. В усіх центрах працює психолог, служба дітей.

– Робимо все можливе, щоб переселенці були забезпечені найнеобхіднішим.

– На Закарпаття приїхало близько 10 тисяч людей, які розселені в приватному секторі. Близько 2 тисяч прямують, вони розселяються в локаціях, визначених обласним штабом.

– Для перевезень є автобуси, вони забезпечені пальним, попереджені всі служби.

– Визначено, де розмістити дітей-сиріт, дітей з інвалідністю та інші категорії вразливих дітей. Близько 150 дітей уже розселили, інші поки не можуть доїхати, але ми готові їх приймати.

– Об’єкти, які ми вже сформували, розраховані приблизно на 50 тисяч людей.

– Максимально проводимо роботу з міжнародними організаціями, благодійними фондами для забезпечення вимушених переселенців необхідними медикаментами, їжею, матрацами, лежаками, спальними мішками, ковдрами тощо.

На онлайн-платформах можна буде подивитися, де є вільне житло. Робимо центральну базу даних, щоб люди онлайн могли знайти тих, хто може їх поселити. Будуть всі номери телефонів, куди звертатися для консультацій.

Петро Добромільський наголосив: “Дякую всім закарпатцям, які активно сприяють розселенню людей і прийманню їх у приватному секторі. Дякую за ваші великі серця і за ту роботу, яку зараз проводите. Друзі, ви всі об’єдналися, всі допомагаєте!”, інформує Ужгородська міська рада.