ko.net.ua

Представники Закарпатської ОДА з угорськими партнерами обговорили подальші плани щодо будівництва доріг у прикордонні

Будівництво державної об’їзної дороги М3 та реконструкція мосту на території КПП «Чоп (Тиса) – Загонь» – пріоритети української сторони у співпраці з угорськими партнерами. Про це повідомляє пресцентр Закарпатської ОДА.

За участі представників Закарпатської ОДА, Служби автомобільних доріг у Закарпатській області відбулася онлайн-зустріч з угорськими партнерами.

Мирослав Білецький, перший заступник голови Закарпатської ОДА:

«Територією Закарпатської області пролягають міжнародні транспортні коридори та здійснюється значний обсяг вантажних і транзитних експортно-імпортних перевезень. Саме тому важливе значення у цьому процесі має розбудова дорожньо-транспортної та прикордонної інфраструктури. Я думаю, що нам вдасться реалізувати наші амбітні плани і ми вийдемо на новий рівень».

Там планують будівництво нової дороги М3, обхід м. Берегово та ремонт мостового переходу на українсько-угорському кордоні на КПП «Тиса» – «Захонь».

Сьогодні щодо цих трьох об’єктів ведуться консультативні діалоги з усіма профільними службами України та Угорщини.

– Що планують зробити у рамках спільного українсько-угорського проєкту?

Проєкт М3 – це будівництво нової дороги 1-ї категорії, ділянка 10 км, вона вестиме від угорського кордону до М-24, а далі до М-06 Київ – Чоп. Це продовження угорської траси – М3 від Будапешта до міста Вашарошномень територією України.

У межах цього проєкту має з’явитися новий КПП «Дийда».

Будівництво дороги довкола міста і далі до МАПП «Лужанка» на кордоні з Угорщиною.

Інформація від Служби автомобільних доріг у Закарпатській області про стан об’єктів:

Опори споруди побудовані ще у 1913 році, остання реконструкція датована 1996 роком. За приписами останнього обстеження навесні 2020 року на проїзній частині маємо значні напливи та хвилі, колійність, подекуди ями та вибоїни, є руйнування деформаційних швів.

КПП «Тиса» – «Захонь» розташовані по обидва береги річки. Основний огляд митної та прикордонної служб з обох боків відбувається на прибережній території, однак на мості транспорт зупиняється на світлофорах, які регулюються обома країнами.