https://rx.ua
98662
15:37 13.022020

У Мукачеві відзвітувати про роботу ЦНАПу та розказали про плани на майбутнє. ФОТО

Життя 2432

13 лютого у Центрі громадськості та національних культур говорили про роботу мукачівського ЦНАПУ. Зокрема доповідачі презентували звіт вже зробленої роботи, а також зосередили свою увагу на тих нових можливостях, які будуть доступними для мукачівців і не тільки. Зокрема мова йде про жителів сіл новоутвореної Мукачівської ОТГ.

Нагадаємо, з 1 січня 2020-го року жителі приєднаних сіл Дебрецен, Лавки, Нове Давидково, Нижній Коропець, Павшино та Шенборн можуть скористатися та медичними послугами за рахунок прийнятих Мукачівської міською радою програми, які діють на території міста упродовж останніх років, а також більш ніж 300 адміністративними послугами за місцем проживання.

Василь Свирида – керівник ЦНАПу у місті Мукачево, зазначив установа працює за принципом “єдиного вікна”, тобто усі заяви та документи приймаються через адміністратора ЦНАПу.

“Це дає змогу громадянам і суб’єктами господарювання, не шукати потрібний кабінет, а в одному приміщенні відразу подати заяву та документи, які необхідні для отримання тої чи іншої послуги”, – зазначив керівник. Також Василь Свирида додає, що сьогодні в установі надають 304 послуги, а це на 99 адмінпослуг більше, ніж в минулому 2019-му році. Їх кількість збільшилася завдяки архітектурним послугам, соціальним (серед них і надання матеріальної допомоги), оформлення закордонних паспортів, ID- карток та інші. Серед усіє кількості адмінпослуг 18 є – платними, а тому для зручності клієнтів у ЦНАПу встановили IPT та POS -термінали, розповідає керівник. Також, у своїй звітній промові, Василь Свирида зазначив, що в середньому на обслуговування одного клієнта в них витрачають 10-20 хвилин. А от серед найпопулярніших послуг називає: реєстрація та зняття з реєстрації; державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та оформлення підприємців.

А от Олександр Лендєл, керуючий справами виконавчого комітету Мукачівської міської ради, поділився інформацією, щодо того які послуги будуть доступні жителям новоприєднаних сіл та що потрібно для того, щоб ними скористатися.

” На базі сільських рад були створені старостинські округи і в кожному з них зараз є представник ЦНАПу – адміністратор. І тому ті питання, які виникають в межах села, можна вирішувати звернувшись до адміністратора, не потрібно їхати до міста, витрачати час та кошти”, – зазначив Олександр Лендєл. Додав також, що жителям ОТГ тепер доступні ті послуги, які раніше могли отримувати тільки мукачівці: допомога на лікування, матеріальна допомога в важких життєвих ситуаціях та інші.

Щодо планів на майбутнє, то у ЦНАПі обіцяють вдосконалюватися та розширювати сферу послуг.

Ірина ГРАБКО

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах
Головне