Уряд схвалив допуск приватних локомотивів на залізницю

Опубліковано: | Переглядів: 321
  • Поділіться із друзями:

Кабінет міністрів прийняв постанову “Про реалізацію пілотного проєкту щодо допуску приватних локомотивів до роботи окремими маршрутами на залізничних коліях загального користування”. Про це повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій за підсумками засідання уряду, передає пресслужба міністерства.

Мінінфраструктури визначатиме умови проведення пілотного проекту, ділянки залізничної інфраструктури загального користування та учасників пілотного проекту.

“Допуск приватної тяги до роботи дозволить частково вирішити питання дефіциту тягового рухомого складу “Укрзалізниці” та протестувати функціонування ринку залізничних перевезень в умовах роботи декількох залізничних перевізників”, – сказав міністр.

“Також це дозволить відпрацювати технічні і технологічні особливості реалізації доступу до залізничної інфраструктури, дослідити питання організації безпеки руху при експлуатації приватних поїзних формувань на залізничній мережі загального користування”, – зазначив Криклій.

За його словами, Мінінфраструктури вже має пропозиції від компаній на участь в пілотному проекті, представники бізнесу висловили готовність закупити необхідний рухомий склад і провести навчання машиністів.

Криклій додав, що крім вирішення проблеми нестачі тягового рухомого складу, участь в пілотному проекті дозволить потенційним майбутнім приватним перевізникам протестувати готовність компаній до відкриття ринку залізничних перевезень.

Очікується, що результати пілотного проєкту будуть враховані при розробці підзаконних актів для імплементації положень нового закону “Про залізничний транспорт України”.

За даними Мінінфраструктури, дефіцит магістральних тепловозів і електровозів “Укрзалізниці”, яка зараз є монополістом на цьому ринку, призводить до нездатності задоволення потреб у вантажних перевезеннях, що в свою чергу негативно впливає на конкурентоспроможність вітчизняних підприємств, а також на всю економіку України.

Нагадуємо:

В “Укрзалізниці” заявили, що компанія підтримує імплементацію завдань президента Володимира Зеленського та Кабінету міністрів щодо лібералізації ринку тяги, хоча раніше в УЗ всіляко уникали практичної реалізації проекту.

Одним з учасників пілоту може стати Ferrexpo, передає ЦТС.

За оцінками Ferrexpo, для приватної тяги на маршрутах перевезення окатишів в порт Південний компанії знадобиться 10-12 потужних локомотивів.

Раніше в холдингу ДТЕК пропонували реалізувати експеримент з впровадження приватної залізничної тяги на 69-кілометровій ділянці між Запорізькою ТЕС і станцією Тавричеськ.

Для цих цілей компанія вже отримала перший локомотив.

А найбільший приватний залізничний оператор України компанія “Лемтранс” хотіла б реалізувати пілотний проект з використання приватної локомотивної тяги на 250-кілометровій ділянці для перевезень вугілля.

Економічна правда

«Карпатський об’єктив»

Анонси подій

Array

Останні новини

Переглянути всі Останні новини
city.uz.ua Globalistic crossword

    Ми в соцмережах:

Спецпроекти

Заробітчани

Життєві історії

Запитання юристу

  • Україна є Стороною декількох багатосторонніх конвенцій, які передбачають спрощену процедуру звернення для вирішення питання про стягнення аліментів на території Договірних держав[*] таких конвенцій: - Конвенція ООН про стягнення аліментів за кордоном 1956 року (діє у відносинах з такими державами: Алжир, Аргентина, Австралія, Австрія, Барбадос, Бельгія, Болівія, Буркіна Фасо, Камбоджія, Кабо-Верде, Центрально-Африканська Республіка, Чилі, Колумбія, Хорватія, Республіка Кіпр, Чеська Республіка, Данія, Еквадор, Домініканська Республіка, Ель Сальвадор, Куба, Ватикан, Естонська Республіка, Фінляндія, Французька Республіка, Федеративна Республіка Німеччина, Грецька Республіка, Гватемала, Гаїті, Ватикан, Угорська Республіка, Ірландія, Держава Ізраїль, Італійська Республіка, Киргизька Республіка, Ліберія, Люксембург, Мексика, Монако, Марокко, Нідерланди, Нова Зеландія, Нігер, Пакистан, Філіппіни, Республіка Польша, Португальська Республіка, Республіка Молдова, Румунська Республіка, Сербія, Сейшели, Словацька Республіка, Словенія, Шрі-Ланка, Королівство Іспанія, Сурінам, Швеція, Щвейцарія, Македонія, Туніс, Великобританія, Уругвай)    - Гаазька конвенція про міжнародне стягнення аліментів на дітей та інших видів сімейного утримання 2007 року (діє у відносинах з такими державами: країни-члени Європейського Союзу /крім Данії та Ірландії/, Албанія, Республіка Білорусь, Боснія і Герцеговина, Бразилія, Гайана, Гондурас, Республіка Казахстан, Чорногорія, Нікарагуа, Норвегія, Турецька Республіка, Сполучені Штати Америки) - Мінська конвенція про правову допомогу та правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах 1993 року (діє у відносинах з державами-учасницями СНД: Азербайджан, Білорусь, Вірменія, Казахстан, Киргизстан, Молдова, Росія, Таджикистан, Туркменистан, Узбекистан).

    19:1711.10.20190
  • «Добрий день.

    18:3311.12.20180
  • «Доброго дня, я офіційно одружилася з громадянином Словаччини, але в мене є дитина від іншого чоловіка – українця.

    12:1109.11.20180
  • Доброго дня! Нещодавно моє авто зупинили працівники поліції й змусили пройти перевірку на стан сп’яніння, при цьому ні мої права, ні процедуру проходження огляду мені не пояснили.

    18:0503.10.20180
  • Апостилювання – це один із правових режимів визнання юридичної чинності українських документів, які мають використовуватися за кордоном.

    17:0423.09.20180

Історія Закарпаття

Новини Закарпаття

Спортивні новини

Надзвичайні та кримінальні події