«Нульовий» облавтодор та тотальні ями: в Закарпатській ОДА обговорили стан автошляхів краю. ФОТО

Опубліковано: | Переглядів: 1769
  • Поділіться із друзями:

У середу, 16 жовтня, в Закарпатській ОДА відбулася масштабна нарада під головуванням Ігоря Бондаренка щодо питань ремонту, будівництва та утримання автомобільних доріг області.

У ній взяли участь близько пів сотні представників підприємств, причетних до оформлення проектно-кошторисної документації, будівництва, ремонту та експлуатації доріг, органів місцевого самоврядування, різних рівнів влади та правоохоронних органів.

Присутніми були також голова облради Михайло Рівіс, голова постійної комісії з питань розвитку бізнесу, виробничої інфраструктури, банківської діяльності та інвестицій облради Андрій Андріїв.

Мета заходу – обговорити стан автошляхів краю, як проводиться контроль за використанням бюджетних коштів, проблеми шляхового господарства області та намітити вектори покращення ситуації.

Насамперед очільник краю наголосив на тому, що нарада обумовлена вкрай незадовільним станом мережі автомобільних доріг загального користування у Закарпатській області, як державного, так і місцевого значення, та пошуком шляхів запобігання подальшому зростанню обсягів їх руйнування.

– На глибокий і всебічний аналіз ситуації, що склалася в дорожній галузі краю, особливо не було, та й інформація, надана керівниками підприємств галузі, – дуже розмита, обережна і поверхнева, – зазначив Ігор Бондаренко. – Спостерігалось відверте намагання не загострювати увагу на і так не дуже гарному стані справ, головним чином посилаючись на катастрофічну нестачу коштів. А про те, як ефективно були використані наявні ресурси – майже нічого. Утім, навіть з інформації, яка базується на ряді документів, що знаходяться у відкритому доступі, неозброєним оком видно, що галузь шляхового господарства області потребує докорінних змін в напрямку системної оптимізації використання бюджетних коштів на ремонтно-будівельні роботи, визначення пріоритетних напрямків робіт, тотального контролю за ходом і прийманням ремонтно-будівельних робіт, контролем їх якості та експлуатацією автошляхів області як з боку контролюючих і правоохоронних структур, так і з боку громадськості.

Відтак до слова запросили директора департаменту інфраструктури облдержадміністрації Едуард Маляр. Посадовець, під час своєї доповіді, охарактеризував стан доріг області, а також наголосив на тому, що усе в такому плачевному стані через недостатнє фінансування, що не дозволяє проводити будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний середній ремонт мережі доріг області в необхідних обсягах з доведенням термінів експлуатації дорожнього покриття до міжремонтних строків.

– Необхідно забезпечити збільшення обсягу фінансування з державного бюджету на будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Закарпатської області на 2020 рік понад 2 млрд гривень. Також варто контролювати великогабаритний транспорт, який нещадно нищить автошляхи краю, – наголосив Едуард Маляр.

У свою чергу начальник служби автодоріг у Закарпатській області Михайло Попович, розповів, що до 2018 року на балансі підприємства знаходилися усі автомобільні дороги державного і місцевого значення, а це загалом – 3348 км, а також 1348 мостів. А ось головна причина поганого стану доріг, на думку очільника облавтодору, – систематичне недофінансування.

Щоправда Михайло Рівіс зазначив, що у 2015 році закарпатський облавтодор працював найкраще з усіх областей України, не мав боргів ані з виплати зарплати, ані ПДВ. Нині ситуація катастрофічна. За 4 роки це підприємство має 17 млн грн боргів по ПДВ. Михайло Михайлович відверто сказав, що потрібно змінювати керівництво, яке за останні роки розпорошувало державні кошти, і як результат, жодного кілометра доріг на сьогодні не здано в експлуатацію.

Тривала нарада досить довго і кожен бажаючий мав нагоду висловити свою думку. Як наголосив на завершення заходу очільник ОДА, Закарпаттю необхідна Програма розвитку дорожньої мережі регіону в партнерстві з центральними органами влади з підключенням до національної дорожньої мережі, проектування, фінансування та з урахуванням перспективи розвитку міжнародних транспортних коридорів.

Адже якісні дороги – це не мрія, а реальність.

Христина БІКЛЯН

  • «Нульовий» облавтодор та тотальні ями: в Закарпатській ОДА обговорили стан автошляхів краю. ФОТО
  • «Нульовий» облавтодор та тотальні ями: в Закарпатській ОДА обговорили стан автошляхів краю. ФОТО
  • «Нульовий» облавтодор та тотальні ями: в Закарпатській ОДА обговорили стан автошляхів краю. ФОТО
«Карпатський об’єктив»

Залиште свій коментар

Анонси подій

Останні новини

Переглянути всі Останні новини
city.uz.ua Globalistic crossword

    Ми в соцмережах:

Спецпроекти

Заробітчани

Життєві історії

Запитання юристу

  • Україна є Стороною декількох багатосторонніх конвенцій, які передбачають спрощену процедуру звернення для вирішення питання про стягнення аліментів на території Договірних держав[*] таких конвенцій: - Конвенція ООН про стягнення аліментів за кордоном 1956 року (діє у відносинах з такими державами: Алжир, Аргентина, Австралія, Австрія, Барбадос, Бельгія, Болівія, Буркіна Фасо, Камбоджія, Кабо-Верде, Центрально-Африканська Республіка, Чилі, Колумбія, Хорватія, Республіка Кіпр, Чеська Республіка, Данія, Еквадор, Домініканська Республіка, Ель Сальвадор, Куба, Ватикан, Естонська Республіка, Фінляндія, Французька Республіка, Федеративна Республіка Німеччина, Грецька Республіка, Гватемала, Гаїті, Ватикан, Угорська Республіка, Ірландія, Держава Ізраїль, Італійська Республіка, Киргизька Республіка, Ліберія, Люксембург, Мексика, Монако, Марокко, Нідерланди, Нова Зеландія, Нігер, Пакистан, Філіппіни, Республіка Польша, Португальська Республіка, Республіка Молдова, Румунська Республіка, Сербія, Сейшели, Словацька Республіка, Словенія, Шрі-Ланка, Королівство Іспанія, Сурінам, Швеція, Щвейцарія, Македонія, Туніс, Великобританія, Уругвай)    - Гаазька конвенція про міжнародне стягнення аліментів на дітей та інших видів сімейного утримання 2007 року (діє у відносинах з такими державами: країни-члени Європейського Союзу /крім Данії та Ірландії/, Албанія, Республіка Білорусь, Боснія і Герцеговина, Бразилія, Гайана, Гондурас, Республіка Казахстан, Чорногорія, Нікарагуа, Норвегія, Турецька Республіка, Сполучені Штати Америки) - Мінська конвенція про правову допомогу та правові відносини у цивільних, сімейних та кримінальних справах 1993 року (діє у відносинах з державами-учасницями СНД: Азербайджан, Білорусь, Вірменія, Казахстан, Киргизстан, Молдова, Росія, Таджикистан, Туркменистан, Узбекистан).

    19:1711.10.20190
  • «Добрий день.

    18:3311.12.20180
  • «Доброго дня, я офіційно одружилася з громадянином Словаччини, але в мене є дитина від іншого чоловіка – українця.

    12:1109.11.20180
  • Доброго дня! Нещодавно моє авто зупинили працівники поліції й змусили пройти перевірку на стан сп’яніння, при цьому ні мої права, ні процедуру проходження огляду мені не пояснили.

    18:0503.10.20180
  • Апостилювання – це один із правових режимів визнання юридичної чинності українських документів, які мають використовуватися за кордоном.

    17:0423.09.20180

Історія Закарпаття

Новини Закарпаття

Спортивні новини

Надзвичайні та кримінальні події