81258
11:18 2.052019

Про що говорили на бізнес-сніданку з Людмилою Калабухою в Ужгороді. ФОТО

Життя 3509

У п’ятницю, 26 квітня, в Ужгороді провели бізнес-сніданок. Це вже традиційний захід для підприємців, який відбувається щомісяця. Щоразу нові спікери розповідають про актуальні теми для бізнесменів, окрім цього, це ще й чудова можливість поспілкуватися з однодумцями чи знайти партнерів.

Цього разу головним спікером бізнес-сніданку була Людмила Калабуха, автор бестселлеру «Почніть говорити НІ», досвідчений бізнес-тренер, спікер, маркетолог, яка увійшла в рейтинг найвпливовіших ТОП-50 блогерів України.

Тема її виступу – «Як стати брендом в інтернеті без реклами та технічних знань». Людмила розповідала, як представникам малого і середнього бізнесу варто позиціонувати себе в інтернеті, а саме в соцмережах, щоб не відлякувати, а залучати більше клієнтів. Адже сьогодні соцмережі активно використовуються не просто для спілкування з друзями, а як дієвий канал для маркетингу і просування.

Людмила активно спілкувалася з аудиторією, проводила голосування, позитивно і з цікавими прикладами розповідала, скільки постів на тиждень варто викладати: «Не більше трьох-чотирьох, а часто і двох достатньо. Щодо інстаграм-сторіс, – не більше трьох на день. Викладайте їх кожні три години, а не одним блоком».

«Люди люблять читати позитивні історії, а про що не варто розповідати в соцмережах, щоб не відштовхнути аудиторію, то це власні «жизнь-боль», скарги, нарікання», – наголошувала спікерка.

Особливістю українських користувачів соцмереж є «скупість» на лайки і коментарі, отож Людмила Калабуха порадила бути більш щедрими у соцмережі, не боятися коментувати і позитивно відгукуватися на пости своїх френдів та підписників, адже неймовірним інструментом просування бренду є саме лайки та коментарі.

Щодо бізнес-сторінок: після змін алгоритму фейсбук показує тільки одному відсотку підписників ваші пости із бізнес-сторінки, які не є оплачуваною рекламою. Бізнес-сторінку варто робити для подій і платних реклам. Також варто репостити інформацію з бізнес-сторінки на особисту, адже власник має бути амбасадором власного бренду.

Людмила дала поради щодо світлин: вони не мають бути студійними, краще запросити фотографа у ваш офіс, коворкінг чи постити світлини в гарному ресторані або з дітьми вдома.

«У вас є всього кілька секунд, протягом яких користувач переглядає ваш профіль, а тому аватарка має бути портретом-погруддям, щоб людям було видно, хто це і щоб вони впізнавали вас і те, чим ви займаєтесь», – наголосила пані Людмила. Порадила, як створити унікальну торгову пропозицію: вказати, скільки років ви займаєтеся своєю справою, скільки клієнтів було за весь час діяльності, як їх підрахувати, вказати, з яких країн, тобто підкреслити свою експертність. Те саме варто вказати і на власному сайті у розділі «Про нас».

Ще було безліч історій успіху і факапів, лайфхаки віл Калабухи, а наприкінці всі бажаючі мали змогу поставити питання експертці, попросити поради, зробити пам’ятні світлини та придбати книгу з автографом-побажанням від Людмили Калабухи.

Оксана ЧОПАК

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах