40178
13:47 12.092017

Більше 80 ресторатів взяли участь у закарпатській платформі

Життя 1592

Формат заходу включав лекції, дегустації, майстер – класи та панельну дискусію. Кожен почув чимало реальних кейсів, надихаючих історій та корисних інсайтів.

platforma-restoratorv-u-khust-407x229

Проходила Платформа два дні. Тетяна Жданова, директор консалтингового агентства, член команди «WikiCityNomica», відомої проектами брендингу міст, галузевими та національними форсайтами, спікер TEDx, детально розповіла: як зробити з регіону якісний бренд та успішно його просувати. Керівник робочої групи проекту «Туристичний бренд України» поділилася власним досвідом з цього питання.

Не обійшлося другого дня й без майстер-класу. Дмитро Руденко, шеф–кухар відомого київського закладу, не лише розповів про закулісся кухонної справи, але й продемонстрував приготування страви, яка здатна підкорити будь-якого гурмана. Цікавим є те, що усі продукти обрали виключно із Закарпатського краю.

Опісля знову перейшли до конферецзалу, де пройшли 7 кругів локального маркетингу.

Спікер Ірина Авруцька – маркетолог, засновник консалтингової компанії та автор бестселеру “Битва за гостя”. Саме вона озвучила цю тему і наголосила, як вчинити так, аби було мінімум затрат і максимум віддачі.

Далі відбулася презентація одного з титульних партнерів «Платформи» і насамкінець виступив відомий столичний ресторатор – Максим Храмов. Його тема – «Ресторан – це маленький театр. Як грати, щоб не закінчити вішаком».

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах